CBR 900 för mycket, återgår till moped

Ser väl normalt ut i mina ögon, han ser ju ut som en pjuklarv med som insåg sin begränsning, men de utvecklas fort till fjärillar de där larverna, vänta bara om något år, så åker han 8:or med 1 hjul på en sådan iaf:tummenupp

Ser väl normalt ut i mina ögon...
Det säger mer om ”dina ögon” än vad som är normalt.

En förälder som ger ok till sitt barn, som kör moped, att köpa en CBR 900 RR har uppenbarligen inte förmåga att se till sitt barns bästa. Tragiskt. Ren tur att killen är i stånd att skriva annonsen och inte ligger på en intensivvårdsavdelning.

Last edited:
Han kan inte vara så gammal för dom har inte kommit till det där med versaler och gemener i svenskaundervisningen än.:D

Det säger mer om ”dina ögon” än vad som är normalt.

En förälder som ger ok till sitt barn, som kör moped, att köpa en CBR 900 RR har uppenbarligen inte förmåga att se till sitt barns bästa. Tragiskt. Ren tur att killen är i stånd att skriva annonsen och inte ligger på en intensivvårdsavdelning.

Nu mende jag INTE att beteendet är "normalt" eller som förälder sanktionera sådanna saker eller att jag själv tycker det är ok att 15 åringar kör på sådanna maskiner i trafiken, jag menade bara att ANNONSEN såg "normal" ut.

Själv tycker jag det visar på ovanligt mycket självbevarelsedrift och lite mer "mognad" än de flesta tonåringarna i världen.
Själv skulle jag aldrig backat och sålt när jag var i den åldern :)

Men jag hade iofs aldrig kommit i den situationen i den åldern, det var bara flax att jag kom över en moppe när jag var i tonåren.
Pappa ville inte ens släppa cykeln första gången jag skulle cykla utanstödhjul hehe.
Jag: Men pappa släpp då!!
Pappa: Cykla inte så snabbt!!
Jag: Men då ramlar jag ju!!!!!!

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing