Perkidde
Evil mekes good karma
Nu till hösten hade jag tänkt köpa ny hoj och är i valet och kvalet om vilken hoj man ska välja. nu skulle jag vilja höra lite synpunkter om dom båda hojarna och vilken ni tycker att man ska välja. vet att man helst ska välja zx9r efter 98 men hur e det med cbren? zx9r e ju helt klart billigare i försäkring om man går efter trygghansa iaf. hade tänkt mig upp till en 45k att lägga på hojen iaf.
