HanneZ
Avställd
Det blev riktigt bra, jag var tveksam till R6 rumpan då jag inte tycker den är snygg men du har fått en väldigt bra linje på hojen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:Det blev riktigt bra, jag var tveksam till R6 rumpan då jag inte tycker den är snygg men du har fått en väldigt bra linje på hojen.
Slappa skrev:Ser skitbra ut det ända ja tycker du ska ändra på är huggern, hojen skulle se mycket högre ut bak om du plockade bort den![]()
Wagge skrev:Såg ju bra ut det där!Lite dekaler så är det tiptop!
yonsson skrev:Riktigt nice! Har du inga utomhusbilder framifrån?
SmirrePung skrev:Tjena Janne! ser ju kanon ut det där! jag måste komma förbi å titta på den snart ;o) Vi hörs!![]()
Snygg är den...Dirtyjove skrev:Tack
jag blev skitnöjd, kul när det börjar bli klart, tog lite bilder igår, tog en sväng till macken igår (HALT). jo jag fick dit det utan att repa, eller det var nån liten bara av tyget från tröjan, men mellan sadlarna så de syns inte.
men suugen som faen på turbo, får bli till hösten om jag har kvar den då
![]()
jerry78 skrev:tja man!!!
jädrigt schysst bygge manblir bra
lahi skrev:Snygg är den...Kan tänka mig att det var halt, men här i söder är det torra vägar! Såg några hojar idag så det är snart dags. Nästa fredag ska jag iaf köra hoj till dekalfirman och få dekaler monterade
![]()
southwick skrev:Suverant, Emil! Blev ju hur bra som helst, lacken ser grym ut![]()
Lackarn kommer och hamtar grejerna i veckan som kommer nu. Raknar dagarna..! Mjuk skon sadel nu, eller?southwick skrev:tack du lasse
Jo lacken vart kanon, var lite tveksam till den grymma metalliceffekt lackarn snacka om, men den gör sig kanon irlha de fint o jobba på med ditt, fått in grejerna på lack?
/Linus.
southwick skrev:2036753fireblade surprise kallas lacken...![]()
hållundan skrev:2048158Riktigt jäkla snyggt!
Har dock en anmärkning på hållaren som sitter vid skylten som dina blinkers sitter i. Kapa den lite närmare skylten och bocka om, så att blinkarna hamnar närmare skylten.
Ser lite tokigt ut när vinkeljärnet är så jäkla långt.
Annars är den totalt klockren!![]()
Mikey skrev:2048146Blev ju riktigt bra det där! Ser att du inte satt dit klamman till dämparen, fick samma problem på min i sommras när jag monterade 954-häcken. Jag körde utan klamma halva sommaren...![]()
Som sagt snyggt resultat!
Så sadlarna ska inte vara gulaDirtyjove skrev:2048431
Tackar, jo den e inte dit på bilden, den va så kass den ja hade, mest därför, men jag har gjort en ny i rostfritt nu, så den e på efter fototillfället, igår inhandlades konstläder till sadlarna som ska sys ihop o bli fint
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden