CBR 900 Bygge.

Det blev riktigt bra, jag var tveksam till R6 rumpan då jag inte tycker den är snygg men du har fått en väldigt bra linje på hojen.

HanneZ skrev:
Det blev riktigt bra, jag var tveksam till R6 rumpan då jag inte tycker den är snygg men du har fått en väldigt bra linje på hojen.

Tack, Kul att du gillar det, det är ju dock lite smågrejer kvar och småjusteringar o några skruv som inte e klart, o så ska ja sy nya sadelskinn näst nästa helg när jag fått fatt på material:)

svart lampskydd ska på med, och hållare till sliponet. m.m.

Men de e på g :tummenupp

Ser skitbra ut det ända ja tycker du ska ändra på är huggern, hojen skulle se mycket högre ut bak om du plockade bort den :)

Slappa skrev:
Ser skitbra ut det ända ja tycker du ska ändra på är huggern, hojen skulle se mycket högre ut bak om du plockade bort den :)

hehe, tack, jo jag vet, men jag har just tryckt dit den, inte direkt för utseendet, men den fyller an ganska bra funktion iaf:)

Wagge skrev:
Såg ju bra ut det där! :tummenupp Lite dekaler så är det tiptop!

Tack:)

Jo de ska på nu i dagarna, ville bara vänta så lacken fick dra ur lite skapligt:).

Tjena Janne! ser ju kanon ut det där! jag måste komma förbi å titta på den snart ;o) Vi hörs! :yoparty

yonsson skrev:
Riktigt nice! Har du inga utomhusbilder framifrån?

Tack!
De kommer, ska dra dit dekaler osv. i helgen, sen ska ja foota;) hehe, när solen lyser med:) heej

SmirrePung skrev:
Tjena Janne! ser ju kanon ut det där! jag måste komma förbi å titta på den snart ;o) Vi hörs! :yoparty

Tack, jo för fasen de blir niice, hehe, klart du ska komma, ja e ledig till onsdag nu, så bara o komma förbi, kan vi käka eller nåt! ha de!

Dirtyjove skrev:
Tack:)

jag blev skitnöjd, kul när det börjar bli klart, tog lite bilder igår, tog en sväng till macken igår (HALT). jo jag fick dit det utan att repa, eller det var nån liten bara av tyget från tröjan, men mellan sadlarna så de syns inte.

men suugen som faen på turbo:), får bli till hösten om jag har kvar den då:)
Snygg är den... :tummenupp Kan tänka mig att det var halt, men här i söder är det torra vägar! Såg några hojar idag så det är snart dags. Nästa fredag ska jag iaf köra hoj till dekalfirman och få dekaler monterade :)

jerry78 skrev:
tja man!!!
jädrigt schysst bygge man :yoparty blir bra

Tack, de värmer:) hehe, men ska ner nu när jag gått med tandborsten några varv i käften, och tillverka ny upphängning till sliponet i rostfritt, sen har ja satt på dekaler så jag ska ta ut na o fota;) hehe,

lahi skrev:
Snygg är den... :tummenupp Kan tänka mig att det var halt, men här i söder är det torra vägar! Såg några hojar idag så det är snart dags. Nästa fredag ska jag iaf köra hoj till dekalfirman och få dekaler monterade :)

Tck du med:), jo de va glashalt, men nu har ja fått bes.tid den 22 april, så strax innan dess blir det att försäkra den o sen ut o smeka lite till och från verkstad:P hehe. se så allt e ok, men de e ju nya belägg, drivpack, lager, packboxar osv så de ska nog va lugnt, men nåt kan de ju va:) lycka till med dina dekaler med, de e ju detaljerna som gör helheten.:)

southwick skrev:
Suverant, Emil! Blev ju hur bra som helst, lacken ser grym ut :tummenupp

tack du lasse:)

Jo lacken vart kanon, var lite tveksam till den grymma metalliceffekt lackarn snacka om, men den gör sig kanon irl:) ha de fint o jobba på med ditt, fått in grejerna på lack?

/Linus.

Jo lacken vart kanon, var lite tveksam till den grymma metalliceffekt lackarn snacka om, men den gör sig kanon irl:) ha de fint o jobba på med ditt, fått in grejerna på lack?

/Linus.[/QUOTE]
Lackarn kommer och hamtar grejerna i veckan som kommer nu. Raknar dagarna..! Mjuk skon sadel nu, eller? :)

southwick skrev:

/Linus.
Lackarn kommer och hamtar grejerna i veckan som kommer nu. Raknar dagarna..! Mjuk skon sadel nu, eller? :)[/QUOTE]

hehe, jo den e mjuk o skön som fasen, men de ska kläs innan ja e klar, ska sy nya skinn, blir spännande:D va blir de för lack på din då? heeej /Linus.

Nice!

Blev ju riktigt bra det där! Ser att du inte satt dit klamman till dämparen, fick samma problem på min i sommras när jag monterade 954-häcken. Jag körde utan klamma halva sommaren... :banana

Som sagt snyggt resultat!

Riktigt jäkla snyggt!

Har dock en anmärkning på hållaren som sitter vid skylten som dina blinkers sitter i. Kapa den lite närmare skylten och bocka om, så att blinkarna hamnar närmare skylten.

Ser lite tokigt ut när vinkeljärnet är så jäkla långt.

Annars är den totalt klockren! :tummenupp

hållundan skrev:
2048158 Riktigt jäkla snyggt!

Har dock en anmärkning på hållaren som sitter vid skylten som dina blinkers sitter i. Kapa den lite närmare skylten och bocka om, så att blinkarna hamnar närmare skylten.

Ser lite tokigt ut när vinkeljärnet är så jäkla långt.

Annars är den totalt klockren! :tummenupp

Man tackar, jo de där med skylthållaren o de, jag gjorde denna långt innan jag köpte blinkers, då mätte ja på några blinkers som jag tänkte köpa o ville komma inojm ramarna för hur brett de måste sitta enligt vägverkets regler o tog till lite för att inte vara på gränsen, men med facit i handen kunde de vart lite närmare, kanske åtgärdas när allt annat e klart, men tack för tipset:)

Mikey skrev:
2048146 Blev ju riktigt bra det där! Ser att du inte satt dit klamman till dämparen, fick samma problem på min i sommras när jag monterade 954-häcken. Jag körde utan klamma halva sommaren... :banana

Som sagt snyggt resultat!

Tackar:), jo den e inte dit på bilden, den va så kass den ja hade, mest därför, men jag har gjort en ny i rostfritt nu, så den e på efter fototillfället, igår inhandlades konstläder till sadlarna som ska sys ihop o bli fint:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT