southwick skrev:
Hejsan Emil! Hur gar det med Firebladen? Star det still aven i ditt garage, eller har du fatt nat gjort?
Ska val skicka all plasten pa lack har snart nu...men varen kanns sa langt borta att man nastan spyr...jaja, snart ar det val april! /Lasse
Tjaah, nej du, här står det inte still, men har vart dåligt med kamren på ett tag, i tisdags fick jag mina fälgar från pulverlackerarn, vart vita o fina, sitbra jobb, har köpt nya däck med., Metzeler Sportec M-1 niice, billigt på nätet, ska lägga om dom imorgon, sen har ja fått i nya hjullager med, dunkar dit hjulen i helgen igen, annars har jag lagt en jäkla massa timmar på underarbetet på tank och kåpor, innan lack, dock inte klar än, ska lämna mitt kring löningen, så grundar han, sen ta jag tillbaka grejerna och mattar grunden sen lägger han lacken, 2500:- schysst

,
Sen har jag hjälpt "Modifier" med att tillverka ett par sidopaneler till hans CBR, plastat och haft mig, har tagit en del tid, men de e klara så jag ska skicka dom till han imon.
ha de gott, /Linus
superstreetbike skrev:
Ser ut bli riktigt najs, tummen upp!
Fick själv min R6 tail idag, ska börja med mitt meck snart, att sätta på R6 tailen på min FZR 600.
Lycka till med bygget.
Tack tack, hoppas de blir bra till slut, men de e ju ett tag kvar till våren, siktar på 1 maj, premiär

hehe, lycka till med ditt med, fråga om de e nåt, MVH Linus