cbr 900 25kw ?

Bikerbitch skrev:
Hur små snoppar har ni egentligen?

Jag kan inte heller tänka mig att en 900cc är rolig med 25kw.
Tänker du, micke85 köpa Bladen bara för att den är snygg?

Du är 18 år. Inte en phetchans i rymden att du har råd att försäkra en sådan sporthoj. De kostar dessvärre rätt mycket. Såvida du inte jobbar extra och tjänar bra. Men jag hade aldrig haft råd att skaffa en sådan båge trots mina 92:-/timmen på Konsum. Det är bara fortsätta drömma, om inte dina föräldrar tänker så för kalaset..

Välj en mindre båge. Funkar lika bra och de är också snygga!

jo jag börjar väll förstå det nu ! vist trode jag att dom skulle vara dyr i försäkring men inte så mycket som 22 papp för halv försäkring ! :brinnerup

micke85 skrev:
jo jag börjar väll förstå det nu ! vist trode jag att dom skulle vara dyr i försäkring men inte så mycket som 22 papp för halv försäkring ! :brinnerup

Har du ens körkort för mellanhoj?
Du får nog se dig om efter en annan motorcykel än bladen.

Vafan vad mycket gidder om nåns annan villja att ha en specifik hoj. Vill grabben ha en Blade så visst. Jag har alldrig kört en stypt sporthoj så ni kan säkert ha rätt om att det inte är så himmla kul. Men å andra sidan hur kul är en tjugo år gammal fyrahundra? ;)
Men en Blade kan man iallafall tycka om sin ägodel, även om den inte går så bra. Och hur mycket pengar grabben har vet jag inte, så det vill jag inte säga om det är ett "bra" val av hoj. Men på en tio år gammal båge kan du väl chansa på bara trafik? Och ett fetlås.

P.S. Är 92 spänn i timmen bra? På ett x-trajobb allså?
D.S

Räcker det inte med att byta styrboxen? I så fall är strypningen fixad på ca 10 sekunder.

Köp vad du vill ha och skit i vad andra säger. Den går dåligt, vem fan bryr sig? Det är ju DU som ska ha den och det är DU som ska köra och ha roligt med den. Själv har jag aldrig kört en strypt hoj och kommer antagligen inte göra det heller... Men det är ju min ensak.

Lycka till med bladen! :hej

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...