Va på Anderstorp o körde 6-8 september. Gjorde en vurpa o efter detta så vill inte växlarna gå i. De går o växla men man får trycka på rätt hårt på växelföraren. bryttiden är inställd på 65 har provat 60 med. switchen är inställd på 15 provat ner till 12.
Nu till de konstiga står hojen på depåstödet så går växlarna i fint, men kör jag normalt så vill inte växlarna gå i o ligger jag i 1:an o ska växla till 2:an så får jag trycka väldigt hårt o resultatet blir friläge. När jag har depå stödet på o växlar så hör jag ju att motorn bryter
finns de nån som haft liknande problem? eller vet vad problemet kan tänka sig vara?
Tack på förhand!
Nu till de konstiga står hojen på depåstödet så går växlarna i fint, men kör jag normalt så vill inte växlarna gå i o ligger jag i 1:an o ska växla till 2:an så får jag trycka väldigt hårt o resultatet blir friläge. När jag har depå stödet på o växlar så hör jag ju att motorn bryter
finns de nån som haft liknande problem? eller vet vad problemet kan tänka sig vara?Tack på förhand!