Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ta bort allt och köp en sådanhär!!Mr.Yoshimura skrev:2196576hej, jag har ochså en cbr 600 f 99.
hur har du gjort med din nummerplatta?
har en stor "leppe" som stikker langt ned over bakhjulet. nogon tips at få det snyggare?
Big_D skrev:2165310Hej funderar på att köpa mig en cbr 600f års00 men limpsadeln är ruskigt ful undrar om någon vet om en bakdel från en 600 fs passar
/Daniel
Rasorblade skrev:2196762Ta bort allt och köp en sådanhär!!
![]()
![]()

Big_D skrev:2165310Hej funderar på att köpa mig en cbr 600f års00 men limpsadeln är ruskigt ful undrar om någon vet om en bakdel från en 600 fs passar
/Daniel
Mr.Yoshimura skrev:2196576hej, jag har ochså en cbr 600 f 99.
hur har du gjort med din nummerplatta?
har en stor "leppe" som stikker langt ned over bakhjulet. nogon tips at få det snyggare?
chili skrev:Ja så här har jag gjort....

Mr.Yoshimura skrev:2200646har du satt på en undertray?
jag har en undertray jag ochså men har inte satt den på fordi det virker som om man må ta bort orginal skjermen med batteri festet og relè festene. måste man det![]()
![]()
det var snygt det du har gjort på din hoj![]()
chili skrev:2202346Tackar![]()
Jag har faktiskt sågat av originalskärmen en bit i bak. Så batteri och reläer sitter fortfarande där de ska. Tyvärr har jag ingen bild på detta... men det är kapat strax bakom gummibandet som håller verktygssatsen. Och tyvärr måste man göra detta för undertrayen ska skruvas fast i kvarvarande bakskärm.
Kolla in länken nedan till ett amerikanskt cbr-forum, där finns många bra bilder och förklaringar.
// Linus

[Mulle] skrev:2204739Har två nummerplåtshållare kvar då jag gjorde
hållare till min då jag tagit bort "läppen" på min.
det är med blinkersfästen.
400:- ink frakt.
Men på min så tog jag bort hela läppen med lås och allt.
så ersatte jag min med rostfri plåt.
Men som sagt, Nummerplåtshållaren passar även om du har lås kvar.
Kan maila bilder på min bakdel så får ni se hur den ser ut.
Men det blir imorgon.

Big_D skrev:2165310Hej funderar på att köpa mig en cbr 600f års00 men limpsadeln är ruskigt ful undrar om någon vet om en bakdel från en 600 fs passar
/Daniel
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |