Pensionären
Ny medlem
Tjena.
Mitt första inlägg på forumet, så är jag på fel plats skriv gärna var jag ska posta.
Jag har en Cbr 600 f3 1995 årsmodell.
Funderar på om det är mycket jobb och kostar mycket stålar att bygga om hojen till en streetfighter?
Några gurus som kan ge mig tips om vad jag behöver byta, var jag isåfall kan hitta delarna samt vad det cirkus kommer kosta.
Är det ens lönt?
Tack på förhand / Pensionären
Mitt första inlägg på forumet, så är jag på fel plats skriv gärna var jag ska posta.
Jag har en Cbr 600 f3 1995 årsmodell.
Funderar på om det är mycket jobb och kostar mycket stålar att bygga om hojen till en streetfighter?
Några gurus som kan ge mig tips om vad jag behöver byta, var jag isåfall kan hitta delarna samt vad det cirkus kommer kosta.
Är det ens lönt?
Tack på förhand / Pensionären
) och ny framlykta. I övrigt är det väl mest att snygga till kablage och gömma undan. 

. Än så länge låter jag säkringsboxen hänga fritt utanför, silvertejpad till ramen. Inte snyggt alls, men å andra sidan tjänstgör en vanlig spikplåt som någon form av fäste till Kina-mätaren som inte riktigt vill visa rätt hastighet... Allt detta ska ändras i vinter, när jag ska bygga om den. Har också köpt en Acewell 2853 bland annat för att fixa till den. Ruskigt rolig hoj i grunden!