Cbr 125 Idè

Status
Ej öppen för fler svar.
Köp det du vill ha, är du inte nöjd, sälj. Jag valde en 4-taktare, körde 2 säsonger, var nöjd. Jag behövde inte fråga någon på ett forum vilken hoj jag skulle köpa(även om jag kanske startade en och annan tråd). Vem ska köra din hoj? Du eller "vi"?:va

50 hk susse?Köp en DT.
Varför skulle jag köpa en DT? du menar som 125:a på väg då? att byta min susse mot en DT vore ju inte speciellt smart då en DT inte går att köra på en crossbana med, tror ekrarna skulle bli krokiga, särsklit på den räliga nedlagda bana jag kör på, men då det finns en massa "forumtöntar" (jag nämner inga namn) så tror jag att jag ska rådfråga endurokillar, de som vet lite mer då ni är otrevliga och tar mig helt på orden, som att "skita" ned brallorna sa jag på skämt för att baktala 2t, nu blev man kallad flicka, känns lite jobbigt att ni som är så duktiga hojförare är helt odrägliga på nätet och går offtopic, vissa då, ni får kalla mig snorunge, moppefucko eller vad ni nu vill slösa er tid med att göra för jag kommer ändå inte vara inne på detta forumet mer..

So long

:hej Det var mycket "trevligt" att råkas vid

äntligen

Varför skulle jag köpa en DT? du menar som 125:a på väg då? att byta min susse mot en DT vore ju inte speciellt smart då en DT inte går att köra på en crossbana med, tror ekrarna skulle bli krokiga, särsklit på den räliga nedlagda bana jag kör på, men då det finns en massa "forumtöntar" (jag nämner inga namn) så tror jag att jag ska rådfråga endurokillar, de som vet lite mer då ni är otrevliga och tar mig helt på orden, som att "skita" ned brallorna sa jag på skämt för att baktala 2t, nu blev man kallad flicka, känns lite jobbigt att ni som är så duktiga hojförare är helt odrägliga på nätet och går offtopic, vissa då, ni får kalla mig snorunge, moppefucko eller vad ni nu vill slösa er tid med att göra för jag kommer ändå inte vara inne på detta forumet mer..

So long

du inser säkert att det är din egen inställning och attityd mot andra som skapat agg mot dig?

sen att du i vissa fall uttrycker dig som en nyfödd gör inte det hela bättre. men om du ändå ska lämna forumet så stänger jag tråden nu...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back