cbr 125 hur fort???

joel_dt125

The king of Dt
Gick med
16 May 2005
Hoj
Dt125r
tjenare alla glada min polare påstår att hans otrimmade cbr 125 gör 110 på 4an å han gasade inte fult. själv så har ja en dt 125 å tror inte på honom för att hans e fyrtakt och har inte ens 15 hästar. men är de nån som vet cbrns topp fart... är det bara jag som tycker detta värkar skumt :kocko :confused: :7peta

joel_dt125 skrev:
tjenare alla glada min polare påstår att hans otrimmade cbr 125 gör 110 på 4an å han gasade inte fult. själv så har ja en dt 125 å tror inte på honom för att hans e fyrtakt och har inte ens 15 hästar. men är de nån som vet cbrns topp fart... är det bara jag som tycker detta värkar skumt :kocko :confused: :7peta

det är ju en helt annan typ av hoj :)

men om den inte är 4 växlad & har 3 kugg bak & 23 fram så vette fan hur han lyckas. :gnissla

granath_ skrev:
det är ju en helt annan typ av hoj :)

men om den inte är 4 växlad & har 3 kugg bak & 23 fram så vette fan hur han lyckas. :gnissla

heheh mm nåting sånt....... måste de vara :D haha han tror att han tar mig,,,, om vi skulle tävla...

håll gärna konversationen igång om cbr 125,,,,, :)

om det va en kompis kan du ju köra till han å rejsa vore ju inte så svårt å dra den plastraketen.. YAMAHA POWER :yoparty

Cbr 125 gör runt 130 mätarfart.

NSR_Martin skrev:
Ingen 125a går bra, dom går bara olika dåligt :fakta

(Jag vill ha tung hoj :4skrika)

Det där e sant!

(Lyssna på Martin!)

Förresten trådstartare, du e riktigt fucko. :7peta

Tjadu kanske stämmer min gör 105 i 4an på 11k varv.. på mätaren

men sen 5an 115.. sen orkar den inte dra mer typ.. så 6an orkar den inte.

Back