Jahapp. Här är det precis som vanligt massa med folk som tror. Jag har funderat på detta med BB ett tag. Lånade en hoj på Honda center i några timmar och tyckte den var skit kul att köra. Visst är den inte super lätt svängd och accet kunda kanske vara bättre men den är hur som hälst en skit go hoj
Sedan så var jag inte helt nöjd med vindskyddet
Nu till lite fakta. Det var någon som skrev att det var mer pulver i den hojen som har sprut. Det stämmer inte. De nya hojarna har 152 kusar medans de gammla hade 164. Går dock ganska så lätt att plocka fram effekten igen med nytt avgasystem (sitter katalysator i) och en PCIII:a.
Sedan att den försäkringsmässigt skulle kunna jämnföras med en Busa (vilket är en hoj som jag tycker ännu mera om) stämmer inte heller. BB kan man försäkra genom Hondas egna förs vilket gör den tokbillig mot en tex Busa. Ex på mig är 34k på en busa och 8,5k på en BB.
Så allt beror på vad man skall ha det till. Tror nog att om du vill ut och tokgasa och dra bakhjul så är nog VTR:en som nämndes tidigare ett bättre alternativ! Visst går det att dra bakhjul med en BB med det känns i det närmaste lite fånigt
En sådan hoj skall köras lite mer "moget" (inte för att säga att jag skulle vara det då
). Jag har iaf samma funderingar som du och det kan nog luta åt antingen en BB eller en VTR. Skall avvakta till nästa år innan jag bestämmer mig helt men en VTR är ju störtskön med sin V-twin. Är ju tydligen också en i stort set skottsäker konstruktion som skall hålla för lite pisk också
Lycka till med vad du väljer

Nu till lite fakta. Det var någon som skrev att det var mer pulver i den hojen som har sprut. Det stämmer inte. De nya hojarna har 152 kusar medans de gammla hade 164. Går dock ganska så lätt att plocka fram effekten igen med nytt avgasystem (sitter katalysator i) och en PCIII:a.
Sedan att den försäkringsmässigt skulle kunna jämnföras med en Busa (vilket är en hoj som jag tycker ännu mera om) stämmer inte heller. BB kan man försäkra genom Hondas egna förs vilket gör den tokbillig mot en tex Busa. Ex på mig är 34k på en busa och 8,5k på en BB.
Så allt beror på vad man skall ha det till. Tror nog att om du vill ut och tokgasa och dra bakhjul så är nog VTR:en som nämndes tidigare ett bättre alternativ! Visst går det att dra bakhjul med en BB med det känns i det närmaste lite fånigt

Lycka till med vad du väljer