750-R
En dag på banan-andligt lavemang
- Gick med
- 26 Jun 2003
- Hoj
- CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Har köpt på mig det mesta till blade -07 funderar på att sniksätta ihop den för banåkning. Nu till frågan, funkar en cdi från en usa hoj eller måste det va samma som i sverige med hiss-grejen och rätt nyckel? Hört att det inte sitter stöldspärrar på usa modellerna nån som vet, hilfe.
Sitter nån på delar så hör gärna av er.
Sitter nån på delar så hör gärna av er.