cbr 1000 -04

Mr.kekke

Ny medlem
Gick med
24 Dec 2004
Hoj
CBR1000RR
Nu e d så att jag har blivit påkörd av ett pucko så e d nån som har delar till ett bakparti eller höger sida på en cbr 1000-04....snälla...........nån.

Mr.kekke skrev:
Nu e d så att jag har blivit påkörd av ett pucko så e d nån som har delar till ett bakparti eller höger sida på en cbr 1000-04....snälla...........nån.

Sök under annonserna, vet att jag sett 2st som sålt delar till CBR 1000 -04 där. Hjälpte kompisen att köpa en baksits från en av dem!

Föressten, angående försäkring. Har du blivit påkörd så går det ju på den andres försäkring!

Mr.kekke skrev:

Har du blivit påkörd gäller väl den andra partens trafikförsäkring om inte du är vållande, aaaaaaaaaaaaaaaaight?

Hagster skrev:
Har du blivit påkörd gäller väl den andra partens trafikförsäkring om inte du är vållande, aaaaaaaaaaaaaaaaight?
Han vinglade på min sida å fick d till att jag var vållande men d kanske va en ganska luddig beskrivning han gjort till bolaget. Å jag hade den inte helförsäkrad för jag hade presis sepparerat,så ekonomin va på noll då när d inträffade.. + att aset som kört på mig stack med mitt ex men dom förtjänar ju säkert varandra.....hhhhhhhhhhhhaaaaahhhhhhhhhaaaaaaa..........

2Wheeldrive skrev:
Ska man skratta eller gråta över eländet? :confused:
Ja vafan grinar man så blir d ingen hoj heller. Så d e ju bara att ta tag i d å skruva om man ska åka......el? Skit i bruden d finns fler d e ju inte så att man :Bugar för henne man drar en :arsele åt dom hahahaha...

Skit i vad han säger! säg sanningen! fan han som ska betala, inte du!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman