cbr 1000 -04

Mr.kekke

Ny medlem
Gick med
24 Dec 2004
Hoj
CBR1000RR
Nu e d så att jag har blivit påkörd av ett pucko så e d nån som har delar till ett bakparti eller höger sida på en cbr 1000-04....snälla...........nån.

Mr.kekke skrev:
Nu e d så att jag har blivit påkörd av ett pucko så e d nån som har delar till ett bakparti eller höger sida på en cbr 1000-04....snälla...........nån.

Sök under annonserna, vet att jag sett 2st som sålt delar till CBR 1000 -04 där. Hjälpte kompisen att köpa en baksits från en av dem!

Föressten, angående försäkring. Har du blivit påkörd så går det ju på den andres försäkring!

Mr.kekke skrev:

Har du blivit påkörd gäller väl den andra partens trafikförsäkring om inte du är vållande, aaaaaaaaaaaaaaaaight?

Hagster skrev:
Har du blivit påkörd gäller väl den andra partens trafikförsäkring om inte du är vållande, aaaaaaaaaaaaaaaaight?
Han vinglade på min sida å fick d till att jag var vållande men d kanske va en ganska luddig beskrivning han gjort till bolaget. Å jag hade den inte helförsäkrad för jag hade presis sepparerat,så ekonomin va på noll då när d inträffade.. + att aset som kört på mig stack med mitt ex men dom förtjänar ju säkert varandra.....hhhhhhhhhhhhaaaaahhhhhhhhhaaaaaaa..........

2Wheeldrive skrev:
Ska man skratta eller gråta över eländet? :confused:
Ja vafan grinar man så blir d ingen hoj heller. Så d e ju bara att ta tag i d å skruva om man ska åka......el? Skit i bruden d finns fler d e ju inte så att man :Bugar för henne man drar en :arsele åt dom hahahaha...

Skit i vad han säger! säg sanningen! fan han som ska betala, inte du!

Back