ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Ort
- bergeforsen
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
kommer bli grymt cool 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej !
Fan va busig den ser ut nu med förare på.
Vissa hojar måste ha en förare på för att få fram sin fulla potential.
Denna är sån. Lyfte rejält med grabben i sadeln.
Mvh
En sak. Jag vet inte om jag gillar avgaset eller inte !
Det ser ruggigt busigt och autentiskt använt ut men gränsar
till ratbike. Jag kan fan inte bestämma mig i frågan.
guruville;4644721 Jag har faktiskt testat o polerat kåporna till crom. Blir ju väldigt fint o blankt men vill hellre ha ett rått stuk än en polerad caferacer. Men man vet aldrig kanske får jag en släng av bling bling och polertrasan åker fram och restan av hojjen strippas ner o lackeras om:) [/QUOTE skrev:En riktig caféracer är ren o välpolerad en gång, det är när den är nybyggd.
Sen är det knappt att man får tvätta den, det går ju inte fortare för att den är ren liksom.
En riktig caféracer är ren o välpolerad en gång, det är när den är nybyggd.
Sen är det knappt att man får tvätta den, det går ju inte fortare för att den är ren liksom.
Jag håller med. ett halvskabbigt 4-1 gör sig inte riktigt på en caféhoj... Jag tycker att de här bågarna gör sig bäst med sina originalblås, du vet de här fyra:
http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Honda CB500 Four 71.jpg

Lite uppdatering !
Har inte hunnit med att tillverka tank förren nu. I helgen har jag pillat på det lite,blir nog rätt ok.
En framskärm kvar o tillverka sen svetsa lite o justera alu delarna o klä sadeln.
Sen är man ute på vägarna med attityd![]()
Nja orginalsystemet med fishtail är inte min favvo. Gillar långa kromade megafoner men vart man får tag i det har jag ingen aning om.
niiiiice ! gordon kommer rocka hårt.
Bifogar ngt som anknyter till din tråd på olika sätt.
Alla har säkert sett bilden men jag bjussar på den igen !
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |