Castrol GPS i Göteborg

R400

12.79!? Säg att du skämtar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
TRX 850
Att det ska va så j-a svårt...

Är det nån som vet var jag kan få tag på en liter Castrol GPS, motorolja alltså, i Göteborgstrakten? Jag behöver fylla på och vill helst använda samma sort, även om det inte är nödvändigt.

Jag har ringt runt till några ställen men det verkar bli svårt att få tag i Castrol. HJÄLP!

Vet inte hur det är i Gbg, men i övriga landet (iaf Sthlm & Norrköping) så finns det hos Mekonomen! =)

Tack för tipset! Mekonomen har Castrol, den på Ringön hade ingen GPS hemma men det har den i Partille!

Tusen tack! Gud vad jag älskar Sporthoj...

BMW kör med Castrol i sina hojar så hos dem hittar man GPS i mängder =)

Caffe skrev:
BMW kör med Castrol i sina hojar så hos dem hittar man GPS i mängder =)

Ännu bättre! Jag jobbar granne med BMW Group Göteborg, och dom har bättre öppettider än Mekonomen.

Schysst signatur! Jag blev riktigt rädd.

Edit: MBW Group, inte Center

Last edited:
Hittar du ingen så kan du köpa min oöppnade 4 litersdunk som står i hallen. Touringbutiken ska ha 368kr för den så du kan köpa min för en trehundring om du vill. Jag tänkte nog ändå köpa en dyrare olja till min gamla V-tvin. Slå en signal på 0705-689335 om du vill ha den.
/Sam

Tack för tipsen alla! Som sagt, vad skulle jag göra utan Sporthoj?

BMW Group på Göteborgsvägen säljer enlitersflaskor för 87 kr styck. Dom har inte fyralitersdunkar.

Tack Sampo Star för erbjudandet, men jag häller nog i Motul nästa gång jag ska byta, och nu behöver jag som sagt bara toppa lite. Tack ändå! t-rex kanske är intresserad?

Och sjufaldigt fy för kön till reservdelar/tillbehör hos BMW! Kunden före mig stog och diskuterade något en halvtimme, och dom har inte vett att ropa in någon annan! Dit går jag inte frivilligt igen.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back