Castrol Bikepolish

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
Hej!

Tänkte bara tipsa er om Castrol bikepolish, helt outstanding enligt mig :tummenupp !. Glöm allt vad högtryck o avfettning heter, detta är allt man behöver.

Kostar runt 100 lappen men är superdrygt! .

Henkmaster skrev:
Ja, berätta mer!

Hmm ja tyvärr är man ju född pedant. Vilket medför att man skall fasiken putsa så fort ens prylar blir det minsta skitiga. Jag har provat allt hmm tror jag ialf ..... Har du problem med att fälgar osv blir skitiga o att det detta är svårt att göra rent ja man för anstränga sig lite för att det skall blänka?!. Castrol Bikepolish bara sprayar man på o torkar av , ja det är faktiskt så enkelt... Inte nog med det men det blir hur rent o glansigt som helst!... Plus att det inte är lika svårt att tvätta av skiten nästa gång man skall tvätta.

Jag börjar med att tvätta av hojen, skinnar den o sedan kör jag med CBP o torkar av med polerduk, ja resultatet är faktiskt kanon, trodde inte detta när jag köpte det men jag är positivt överaskad.

Så mitt råd är att köpa, fan runt 100:- har ju alla skulle jag tro!.

Putson :yoparty

ZXRMANNEN skrev:
Hmm ja tyvärr är man ju född pedant. Vilket medför att man skall fasiken putsa så fort ens prylar blir det minsta skitiga. Jag har provat allt hmm tror jag ialf ..... Har du problem med att fälgar osv blir skitiga o att det detta är svårt att göra rent ja man för anstränga sig lite för att det skall blänka?!. Castrol Bikepolish bara sprayar man på o torkar av , ja det är faktiskt så enkelt... Inte nog med det men det blir hur rent o glansigt som helst!... Plus att det inte är lika svårt att tvätta av skiten nästa gång man skall tvätta.

Jag börjar med att tvätta av hojen, skinnar den o sedan kör jag med CBP o torkar av med polerduk, ja resultatet är faktiskt kanon, trodde inte detta när jag köpte det men jag är positivt överaskad.

Så mitt råd är att köpa, fan runt 100:- har ju alla skulle jag tro!.

Putson :yoparty
Håller helt me dig..
ett så jävla bra medel att tabort fläckar och insekter,,,,

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...