Casey Stoner kollar på film!

Grym och rolig input från den genom tidernas ohotade bästa motorcykelförare på planeten tellus.

Last edited:
Ingen mer än jag som reagerade på att Stoner kallar BMW 1200c för ”Harley” i scenen från ”Tomorrow never dies” med Timothy Dalton...?
Ca 10.48 in i klippet

Ingen mer än jag som reagerade på att Stoner kallar BMW 1200c för ”Harley” i scenen från ”Tomorrow never dies” med Timothy Dalton...?
Ca 10.48 in i klippet
Han är förlåten. Att förvänta sig att han skall ha koll på alla varianter av glidare är som om Lewis Hamilton skulle förväntas ha koll på alla varianter av åkgräsklippare.

Han snackade om 160-180kg och +200hk om 996an också, blandade nog ihop den med de han körde.

Haha Minns det videoklippet när de sätter stackars Casey på en Ducati Monster runt en parkering på bakgården och han ska promota den. Efter 2min körning så får han ur sig: ”Yeah… nice color” hahaahah

Man sätter fan inte en Motogp förare på en monster 600 och förväntar sig ett ”wow” ska komma! Hahaha

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back