Hej när jag var lite pojk så brukade jag se på en reklamfilm med Janne Loffe Carlsson i på färgtemabutiken i täby som min mammas kompis ägde då.
Kommer alltid att komma ihåg den här filmen eftersom den inte var utformad som ren reklam utan mer underhållning.
Allt handlade om tätning (om jag nu inte minns helt fel) han sprang runt och tätade dragspel och dörrfoder med sin magiska fogspruta.
Kunde sitta och titta på den filmen hur länge som helst varje gång jag var där.
Det här är minst 20år sedan så den finns garanterat inte kvar i butikens ägor.
Jag träffade honom ett par år senare när jag var på ett kalas och vi fick höra att han bodde i grannskapet så vi stack upp dit på hans tomt och tittade på hans tomma pool.
Gissa vem som stack ut huvudet då
Han var skittrevlig och skojjade med oss kids, och jag passade på att berätta hur bra han var i cascoreklamen och vad den betytt för mig

Ett av få barndomsminnen som verkligen fastnat
Nån annan som sett den och kanske minns lite mer än mig??
Vart kan man få tag på den
Kommer alltid att komma ihåg den här filmen eftersom den inte var utformad som ren reklam utan mer underhållning.
Allt handlade om tätning (om jag nu inte minns helt fel) han sprang runt och tätade dragspel och dörrfoder med sin magiska fogspruta.
Kunde sitta och titta på den filmen hur länge som helst varje gång jag var där.
Det här är minst 20år sedan så den finns garanterat inte kvar i butikens ägor.
Jag träffade honom ett par år senare när jag var på ett kalas och vi fick höra att han bodde i grannskapet så vi stack upp dit på hans tomt och tittade på hans tomma pool.
Gissa vem som stack ut huvudet då
Han var skittrevlig och skojjade med oss kids, och jag passade på att berätta hur bra han var i cascoreklamen och vad den betytt för mig
Ett av få barndomsminnen som verkligen fastnat
Nån annan som sett den och kanske minns lite mer än mig??
Vart kan man få tag på den