Carro86 väderspalt

Kommer bli bra väder imorgon.

Bifogat

• väder.jpg
    väder.jpg
    103.1 KB · Visningar: 34
Underliga väderfenomen här i "en annan del av Svedala", eller bor man i Svedalas Area 51 utan att veta om de???

Underliga väderfenomen här i "en annan del av Svedala", eller bor man i Svedalas Area 51 utan att veta om de???
Håller med, på gränsen till FÖR sjukt väder, man kan juh inte planera vare sig bu eller bä i det här landet! Inte för inte man sitter o letar efter hotell i Thailand som man kan driva i värsta fet-amish styyleee :rolleyes:

idag har jag iaf haft kanon väder och kanonrunda på hojen..nu ikväll blev det bra osså..så vad gnäller ni över??
man får va glad för det man får i detta land vad gällande sol och värme..

Nå?? Nyktrat tillräckligt för att ge oss en tisdagsåka diagnos?? Lr behövs det mer fest och sliva för att locka fram en väder prognos?:)

Nå?? Nyktrat tillräckligt för att ge oss en tisdagsåka diagnos?? Lr behövs det mer fest och sliva för att locka fram en väder prognos?:)

jaja, va du kräver..börjar vakna till iaf..och du?:tummenupp
atmosfären har vart lite instabil idag så jag trodde på regn idag men fick en himla fin kväll....har inte tittat i spåkulan men magkänslan säger likadant väder imorn..själv ska man jobba 16-23 imorn så ni får klara er utan mig...:näsblod :huvet puss och kramar

jaja, va du kräver..börjar vakna till iaf..och du?:tummenupp
atmosfären har vart lite instabil idag så jag trodde på regn idag men fick en himla fin kväll....har inte tittat i spåkulan men magkänslan säger likadant väder imorn..själv ska man jobba 16-23 imorn så ni får klara er utan mig...:näsblod :huvet puss och kramar

Din magkänsla måste blitt lite ur gängorna då vi blev duschade strax innan vi kom till posör/stekarfiket:D Måste vara att du fått för lite sliva i lördags :tungan Jag får nog anstränga mig lite bättre nästa fest;)

Din magkänsla måste blitt lite ur gängorna då vi blev duschade strax innan vi kom till posör/stekarfiket:D Måste vara att du fått för lite sliva i lördags :tungan Jag får nog anstränga mig lite bättre nästa fest;)

jag såg faktiskt när jag gick till jobbet att det kommer börja regna och hellregn kom det, men hann inte skriva så tyvärr.får ta åt mig det till nästa gång..:Bugar:huvet:gnissla

fina vädret är här..med fukt!!som inte är bra för våra kvällskörningar..så om ni har möjlighet att köra på dagen så gör det!!:tummenupp
fukt stiger bildar moln och cb och hellregn på kvällen..en repetition.
bomba lugnt!!:tummenupp

idag verkade till en början till ostadigtoch jag slits mellan logik och realist och åka hojmentalitet...men som nu läget verkar det lösa upp sig tills ikväll..hoppas ba det håller i sig och vinden tar med sig cb bort från oss..

hösten närmar sig, dvs att Sverige flyttar sig till den polära cellen av den övre halvan jordklotet,under hösten ligger vi mittemellan 2 celler och därav blåsten....både sydliga och nordliga vindar..solen går ner tidigare, tempraturen sjunker med tiden....och helvett vinter är inomtid här osså....och inga cb moln kan bildas under vinterhalvåret, utan blir tråkmoln som stratus och åter stratus.........blev ett deprimerat inlägg kände jag....

hösten närmar sig, dvs att Sverige flyttar sig till den polära cellen av den övre halvan jordklotet,under hösten ligger vi mittemellan 2 celler och därav blåsten....både sydliga och nordliga vindar..solen går ner tidigare, tempraturen sjunker med tiden....och helvett vinter är inomtid här osså....och inga cb moln kan bildas under vinterhalvåret, utan blir tråkmoln som stratus och åter stratus.........blev ett deprimerat inlägg kände jag....

Nååååd sluuuuuta nu !!!!!1111 jag nästan karva av mig handlederna när jag läste detta!!! Hur kan du vara så grym????:gråta

Nååååd sluuuuuta nu !!!!!1111 jag nästan karva av mig handlederna när jag läste detta!!! Hur kan du vara så grym????:gråta

det var realisten i mig som vaknade upp och tog strypgrepp på mig, kan vart osså att jag inte åkt hoj på 2 veckor....lite deprimerad?:galen
jag ska åka hälla 20 sept och då har jag minsant beställt sol och 20 grader varmt!:tummenupp
keep up the good work!:tummenupp

det var realisten i mig som vaknade upp och tog strypgrepp på mig, kan vart osså att jag inte åkt hoj på 2 veckor....lite deprimerad?:galen
jag ska åka hälla 20 sept och då har jag minsant beställt sol och 20 grader varmt!:tummenupp
keep up the good work!:tummenupp

Trode en sekund att du skulle åka 6/8 på gälleråsen :va lr chickar du ur?

Hur går det med moln fördrivningen till söndag carroflickan? Kommer jag behöva packa regn poncho?

Hur går det med moln fördrivningen till söndag carroflickan? Kommer jag behöva packa regn poncho?

ja du....det verkar som gudarna har sett mitt onda jag..och pinar mig in i det sista..jag hoppas som sagt på åtminstone uppehåll fram emot lunch..
det har inte blåst så mycket så lågtrycket ligger kvar och trycker över oss..typisk höstväder..med massa cb och regn med blåst och inge blåst och sol osv..ni har säkert märkt.
men hoppet är det sista som lämnar en..

men jag börjar fundera på en tröja under jackan när jag kör..:4skrika:skrämd:6surkart

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025