Carro86 väderspalt

då vet jag iaf att det är ni..:yoparty

Nå Carroflickan!!! Vad blir det för klädsel imorron kväll??? Endast iförd hög hatt och monokel och på huvudet en turban för fint väder med sol eller ryssmössa med galloscher för kallt väder med regn???:) Kanske kan vi få besök av dig med då?

När skall du våga dyka upp då? :hihi Jag kan tänka mig en social posörfika på kajfiket, tror min vapendragare, tillika riksposör JD är i behov av en dubbel espresso med. :hihi

/J

Såklart vi skall fika SDK-broder, putsa upp och skinna din italienska skrammelmaskin och styr mot stan! Medtag egen biscotti och Luciano Pavarotti skiva! Riksposör JD med stekarkryckor AKA. Mr. Myrstack behöver trippel espresso och trevligt sällskap, men jag kräver solsken :huvet vägrar sitta inne och fika, skall det vara så skall det vara på uteserveringen :brinnerup

carro86, snacka med vädergudarna och beställ sol så vi kan fika :Bugar

/S. Tekare

om jag säger så här ser det mörkt ut i min väderkula..blir ju deprimerad..jag har ju ledig nu..jag ska ju åka hoj..men ikke..men ikväll får vi hoppas på uppehåll..men sitta ute får vi sätta på oss vinterjackorna nästan..tyvärr grabbar!!!jag måste gjort nåt fel för att få detta väder över mig..

HUr ser det ut i helgen i området?? Kan det bli nå åka på söndag em??? Kommer det att gå att fika vid kajfiket på kvällningen ????

ni,..! vette fan i ullevi men här hoppas jag på sol..SKA åka i helegn..:huvet

Men ikväll ser det iut o bli skurar..hoppas vinden tar det med sig bortåt..

SGM: DU FÅR HADE SÅ TREVLIGT PÅ AD-AC!!:banana:fyllisar

jaha, lite uppdatering..som ni märker är det jävulsk varmt..men jag tänke rinte klaga..säkert en regnperiod påväg..

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025