Carro86 väderspalt

jag hoppas ni kör åtahelvete i helgen efetrsom det vart CAVOK dygnet runt ..nästan iaf..

(Celing And Visibility OK)sikt på minst 10 km, lägsta molnhöjd 3000 m, ingen nb, inga cb.

Nå Carro? Hur blir vädret på Lördag och Söndag vid Kinnekulle ring? Har du något possitivt att komma med eller är det för tidigt..(så vi inte blir blöta i tälten..):va I Götenes Kommun.?

Nå Carro? Hur blir vädret på Lördag och Söndag vid Kinnekulle ring? Har du något possitivt att komma med eller är det för tidigt..(så vi inte blir blöta i tälten..):va I Götenes Kommun.?

i götene??va fan kräver du utav mig..:huvet hmm..i helgen ser jag inget i min spåkula.......det är för tidigt..:arsele
tälta?fan va kul..jag vill oxå..:yoparty

i götene??va fan kräver du utav mig..:huvet hmm..i helgen ser jag inget i min spåkula.......det är för tidigt..:arsele
tälta?fan va kul..jag vill oxå..:yoparty

Ps" Jag har ett 2-mans tält, och är ALLDELES själv idet(om inte sgm oJD kryper in för de fryser..)..men säg inget till frugan min:D"

idag kommer det dugga/uppehåll hela dagen..och om vinden inte blir starkare eller om temp ändras kommer det nog bli så här imorn oxå gissar jag på..

Måste testa tjänsten. Tänkte åka lite efter jobbet, typ vid halv sju, norr om Sthlm. Flip eller flopp?

Cumulunimbus moln era nötter..stora elaka aggressiva moln som spyr regnskurar och åska..

Måste testa tjänsten. Tänkte åka lite efter jobbet, typ vid halv sju, norr om Sthlm. Flip eller flopp?

tyvärr har jag inte tillgång till nät 24/7 utan det blir lite prognoser när jag har tid o möjlighet men som jag skrev tididgare..om väderförhållandena inte blir bättre kommer det bli skitväder imorn oxå...

Last edited:
det blev inte som jag tänkt mig idag men det regnade imorse kl 0400 när jag gick upp..spöregnade..vinden vände tydligen..ut o åk med er..

det blev inte som jag tänkt mig idag men det regnade imorse kl 0400 när jag gick upp..spöregnade..vinden vände tydligen..ut o åk med er..

När skall du våga dyka upp då? :hihi Jag kan tänka mig en social posörfika på kajfiket, tror min vapendragare, tillika riksposör JD är i behov av en dubbel espresso med. :hihi

/J

När skall du våga dyka upp då? :hihi Jag kan tänka mig en social posörfika på kajfiket, tror min vapendragare, tillika riksposör JD är i behov av en dubbel espresso med. :hihi

/J

nja, vet inte..ni verkar lit galna..men en espresso säger man inte nej till..jag smyger runt diskret i stan..åker förbi er när ni minst anar det..:tuttar
men absolut!!:tummenupp

nja, vet inte..ni verkar lit galna..men en espresso säger man inte nej till..jag smyger runt diskret i stan..åker förbi er när ni minst anar det..:tuttar

Och när du minst anar så åker det två bikersluts bredvid dig varav passageraren har kryckor :D

och hör du ett visslande ljud så är det bara jag som skjutsar Gabor2 på PW:n :D

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...