Carro86 väderspalt

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Som påannonserat så har vi hittat ett väder orakel bland oss!!:)Enligt förhoppning så är hon minst lika bra som enok(han som läste väder i abborre fenor)Hur skall detta funka då??...jo man ställer sin fråga om vädret typ tisdagsåka köping 18.00 bra eller anus? så kan väder carro ge en prognos(om hon ser den i tid ) och så "rättar" man senare i samma tråd! Om det finns andra som är bra på väder så får givetvis dessa göra sina inlägg men har man fel så cheeeese burgare till carro(om hon har rätt och du fel) Bara en sak kvar då!!! Hjälp mig smöra upp carro så hon ställer upp!!:)Pm:a ert smör till henne.

Läste nyss att hon valt bort att ta emot pm så vi får hoppas att hon svarar här då:(

Last edited:
:rofl

Jag tror iofs alla besitter en större förmåga att chansa mer korrekt än SugMinHalaIller. :fakta

jaha, här är den nya tråden. hmm..har jag dissat pm, o fan..mer än vad jag visste..ska fixa det..det är därför jag inte fått några pm..haha..men ja..hmm, lite så nojig inför detta..

nu ska det funka..smöra på grabbar!

Last edited:
sol med skurar inpå kvällningen men sen ska det nog klarna upp när temp sjunker, både imorn kväll o söndag..från en ganska säker källa i dem övredelarna av sverige..

:rolleyes:
Finns de nån tillägstjänst om var "Kling å klang" befinner sig ute i länet?
Å va deras "Hata hojåkar barometer" står på?

De e ju lite som en pollenrapport... å ja har en viss allergi mot ".........."

:D

Som påannonserat så har vi hittat ett väder orakel bland oss!!:)Enligt förhoppning så är hon minst lika bra som enok(han som läste väder i abborre fenor)Hur skall detta funka då??...jo man ställer sin fråga om vädret typ tisdagsåka köping 18.00 bra eller anus? så kan väder carro ge en prognos(om hon ser den i tid ) och så "rättar" man senare i samma tråd! Om det finns andra som är bra på väder så får givetvis dessa göra sina inlägg men har man fel så cheeeese burgare till carro(om hon har rätt och du fel) Bara en sak kvar då!!! Hjälp mig smöra upp carro så hon ställer upp!!:)Pm:a ert smör till henne.

Läste nyss att hon valt bort att ta emot pm så vi får hoppas att hon svarar här då:(

HAR du glömt mig Gabor?? Jag har ju öppet deklarerat då jag jobbat utomhus i 10 år att jag lärt mig vädertyda många gånger, allra helst då det är uppsprickande utan jag sett någon väderrapport, folk har sagt, vad mulet det är, vänta snart är solen här..mvh sporTlovEr med krånglande konto..sa jag inte förra sommaren att vädret kommer nog bli fint på tisdagar, det var fint alla körningar UTOM 1, som vi ställde in, samt 1 med ett par regnstänk..cheezzez!!:tummenupp

Last edited:
KLart som attan att vi litar på dig ... men vill du också ha en egen gissa vädertråd :va:D

Jag skapar den bums om så är fallet :yoparty

HAR du glömt mig Gabor?? Jag har ju öppet deklarerat då jag jobbat utomhus i 10 år att jag lärt mig vädertyda många gånger, allra helst då det är uppsprickande utan jag sett någon väderrapport, folk har sagt, vad mulet det är, vänta snart är solen här..mvh sporTlovEr med krånglande konto..sa jag inte förra sommaren att vädret kommer nog bli fint på tisdagar, det var fint alla körningar UTOM 1, som vi ställde in, samt 1 med ett par regnstänk..cheezzez!!:tummenupp

bara att bevisa och stå för cheeeese burgarn när/om du missar mot vår väder kicka:tummenupp

:rolleyes:
Finns de nån tillägstjänst om var "Kling å klang" befinner sig ute i länet?
Å va deras "Hata hojåkar barometer" står på?

De e ju lite som en pollenrapport... å ja har en viss allergi mot ".........."

:D

Jag har en sådan, de står på.....252:an! Och hata-barometern är peggad på max, strax utanför skalan. :hihi

Underbara mysiga väderorakel!!(smöööörr)
26/5 ca:18,00 önskas det sol och torrt väglag kan det ordnas eller är det rökt???:confused:

nja om ni är snälla så kanske....skämtosido..jag tror det är uppehåll imorn men det blir senare uppdateringar...svårt o säga nu dagen innan..men eftersom det varit fint i helgen så kan det blivit fukt i luften och bilda små regnmoln imorn..men vi får se hur himlen ser ut imorn..

nja om ni är snälla så kanske....skämtosido..jag tror det är uppehåll imorn men det blir senare uppdateringar...svårt o säga nu dagen innan..men eftersom det varit fint i helgen så kan det blivit fukt i luften och bilda små regnmoln imorn..men vi får se hur himlen ser ut imorn..

Faaan hon hade det på känn!!! Det regnar nu faktiskt!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025