Carpe Diem, hojsugen någon dagtid?

Jag körde om ett par bilar före Stora sundby, och en var en sånd där konstig futurisk Hondabil(om det var du..)bilar gills inte:tungan.Jag hade lite tempo i kroppen då..men softade ner lite en stund:)

Om det var från Hjämareusund mot stora sundby du blev passerad?:va

Japp, blev blockad så jag kunde inte hänga på tyvärr sen när jag kom loss var du borta...du måste ha bombatutavhelvete.

Gick aldrig så fort, får man en lucka är det svårt ta igen den:)

Uja...jag hamnade bakom ett ekipage med släp igår, och låg på i tisdagstempo, och hann ändå inte ikapp Kribban och Jien, och de var aldrig över 150 sades det. :näsblod

Jag hade betydligt mer, den där gummisnoddseffekten är inte att underskatta - det är ju det som är grundproblemet med att nya hojåkare gärna lägger sig långt bak och tycker de som är framför kör som tjyvar (eller som Gabor i största allmänhet :hihi ).

:fakta

:wiggle:nicka:nicka
Uja...jag hamnade bakom ett ekipage med släp igår, och låg på i tisdagstempo, och hann ändå inte ikapp Kribban och Jien, och de var aldrig över 150 sades det. :näsblod

Jag hade betydligt mer, den där gummisnoddseffekten är inte att underskatta - det är ju det som är grundproblemet med att nya hojåkare gärna lägger sig långt bak och tycker de som är framför kör som tjyvar (eller som Gabor i största allmänhet :hihi ).

:fakta

Gabor tyckte jag körde uberuberelakt fort som fan, då vi åkte Västermo för 3 veckor sedan, jag bara softade igenom, körde om ett par bilar, fick en lucka, när jag var i sjölunda undrade jag va alla höll på med o nästan stannade, jag körde inte fort, men han undrade hur fort jag hade kört igentligende tyckte jag hade vrålkört för jag fick en lucka.:D

Nykomlingar skulle förbjudas när de säger att de vill ligga sist, nr 2 är perfekt, dels slipper man gummisnoddseffekt, dels så kan de se bra fina säkra spårval på "våra" vägar, ialla fall om jag ligger först:nicka Missförstå mig rätt nu Jerry, jag menar inte att du BEHÖVER ligga som nr 2:D

Last edited:
Haha gummisnodds effekten är underskattad ser jag! Jerry: 152km/h för att köra ikapp är inte betydligt högre tempo:banana öppet mål:banana:krama Tomas har nog rätt om att rookies skall testa ligga i tvåan men det skall man nog spara till andra dejten;)

Haha gummisnodds effekten är underskattad ser jag! Jerry: 152km/h för att köra ikapp är inte betydligt högre tempo:banana öppet mål:banana:krama Tomas har nog rätt om att rookies skall testa ligga i tvåan men det skall man nog spara till andra dejten;)

:D Det gick faktiskt i 152 med moms, tull, straffskatt och lite påslag på det. :D Eller, full-bott. :yoparty

Sloppy second...?

Har man stor pjäs är det bara för att vara hyvens mot sina polare. :hihi

Last edited:
är det så här ni håller på när jag inte kör med er..:va skäms på er!!:mattias:tummenner
jag hade högre tankar om er!!:jisses:6surkart:D:D

är det så här ni håller på när jag inte kör med er..:va skäms på er!!:mattias:tummenner
jag hade högre tankar om er!!:jisses:6surkart:D:D

Vet inte vad han pratar om...
Kör ju inte någon plastraket heller längre tror snarare att han satt och sov eller hade paltkoma efter fikat för att sen vakna upp och undra var vi tog vägen :fakta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT