Carpe Diem, hojsugen någon dagtid?

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Solen slår som spön i backen, och skall göra så ända till Söndag:tummenupp Jag är ledig idag och imorgon:bananaMed lite skitagendor, bla fixa till en torkvinda, vertikalskära, rensa ett avlopp och veckohandla..blä:-(

DOCK så kommer det finnsas tid över för personlig reakreation oxå:banana

Så jag funderar på antingen en fin em sväng på mc alt åka o fiska i regnbågssjön..dock är man ledig imorrn med:tummenupp

Någon som skulle kunna ut o åka idag em(14:00 något) el imorrn vid samma tid:va.

Lite senare kan passa imorgon,:va jag passerar Köping vid 14,30 tiden på väg hem.

Måste skruva på bakhjulet innan det kan bli körning, men det nya däcket behöver lite ingnuggning. :tummenupp

Jag lär dra ut i eftermiddag. Måste komma ut och ladda batterierna efter denna galna uppslitande vecka. Gissar på att rulla ut vid 14-snåret.

Lite senare kan passa imorgon,:va jag passerar Köping vid 14,30 tiden på väg hem.

Måste skruva på bakhjulet innan det kan bli körning, men det nya däcket behöver lite ingnuggning. :tummenupp

Skriv i tråden här om du skall ut bara så kollar jag av om det passar:tummenupp

tänkte ta en sväng innan det är dags att besikta personbilen klockan 16.
kommer fara fram och tillbaka i västerås troligen, då det inte finns tid
för nån längre utflykt just nu. men välkommen att haka på om nån känner
för det.. alla känner igen den helvita rettan ;)

tänkte ta en sväng innan det är dags att besikta personbilen klockan 16.
kommer fara fram och tillbaka i västerås troligen, då det inte finns tid
för nån längre utflykt just nu. men välkommen att haka på om nån känner
för det.. alla känner igen den helvita rettan ;)

Jag skall ut typ nu! Jag kittar om, och rör mig mot Västerås småvägarna, skickar pm till er om mitt mob så dra ett sms vart jag kan stanna !

mvh Sportis

Har precis käkat lunch, dra på mig grejerna nu och rullar ut.

För enkelhetens skull åker jag till Centralstationen till 14:00.

kom nog lite sent till stationen..
Ac mötte er på norrsidan av stan så jag åker väl åt det hållet få se om jag hittar er..

edit* nu är det dags att åka med stödhjul en stund,
vi får se om jag sticker ut en sväng till efter besiktningen.

Last edited:
kom nog lite sent till stationen..
Ac mötte er på norrsidan av stan så jag åker väl åt det hållet få se om jag hittar er..

edit* nu är det dags att åka med stödhjul en stund,
vi får se om jag sticker ut en sväng till efter besiktningen.

Vi såg dig passera stationen, trodde du skulle svänga in. Sen väntade vi till 14:25 innan vi rullade iväg. Blev en tur på ca 8-9 mil bort åt Tortuna, Enköping, Hummelsta, Irsta; med avslutande kall dryck på kajfiket där alla stekare bänkat sig. :D

Bifogat

• IMG_4056_edit_800px.jpg
    IMG_4056_edit_800px.jpg
    177.2 KB · Visningar: 38
Vi såg dig passera stationen, trodde du skulle svänga in. Sen väntade vi till 14:25 innan vi rullade iväg. Blev en tur på ca 8-9 mil bort åt Tortuna, Enköping, Hummelsta, Irsta; med avslutande kall dryck på kajfiket där alla stekare bänkat sig. :D

Blev en kalastur:), säger som Rotor, vi bara väntade på du skulle svänga in Zoot! Fick själv uppåt 17 mil på min mätare idag, så nästa sväng hojen kommer ut passerar man 200 mil iår:tummenupp

Blev en kalastur:), säger som Rotor, vi bara väntade på du skulle svänga in Zoot! Fick själv uppåt 17 mil på min mätare idag, så nästa sväng hojen kommer ut passerar man 200 mil iår:tummenupp

En kortare kanske man skall ge sig ut på!:tummenupp

Eftersom vädret var fint..så blev det en kortare sväng idag med, tanka upp vid OK/Q8 sen till Arboga-Västermo-Bie/Flodafors-Hälleforsnäs, väg 214 till Julita-Kungsör-Köping. Mätaren landade på drygt 19 mil. Skall vi åka den svängen lär alla har tankat fullt, då det är lite dåligt med mackar..finns en iofs i Hälleforsnäs. Efter 13 mil ca på samma rutt.

Lilla kringelkroken var bra, var några ställen där det var lera på vägen efter traktorredskap..Men vägen var för övrigt kalas!:tummenupp

Blir lite mil imorrn med snurr till Gröndalsbanan, samt snurr där och vidare till Västerås innan man åker hem!

Surt att man sitter fast i arbetsdag på crossbanan hemma imorgon, hade bra gärna ramlat ut och tjötat med er i Greenvalley..

Eftersom vädret var fint..så blev det en kortare sväng idag med, tanka upp vid OK/Q8 sen till Arboga-Västermo-Bie/Flodafors-Hälleforsnäs, väg 214 till Julita-Kungsör-Köping. Mätaren landade på drygt 19 mil. Skall vi åka den svängen lär alla har tankat fullt, då det är lite dåligt med mackar..finns en iofs i Hälleforsnäs. Efter 13 mil ca på samma rutt.

Lilla kringelkroken var bra, var några ställen där det var lera på vägen efter traktorredskap..Men vägen var för övrigt kalas!:tummenupp

Blir lite mil imorrn med snurr till Gröndalsbanan, samt snurr där och vidare till Västerås innan man åker hem!

Du körde om mig precis efter Hjälmaresund men inte fan hejade du... :va

Du körde om mig precis efter Hjälmaresund men inte fan hejade du... :va

Jag körde om ett par bilar före Stora sundby, och en var en sånd där konstig futurisk Hondabil(om det var du..)bilar gills inte:tungan.Jag hade lite tempo i kroppen då..men softade ner lite en stund:)

Om det var från Hjämareusund mot stora sundby du blev passerad?:va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...