Carolinas tuttar

Vad vill du göra med Carolinas silikonbröst?

• Antal röstningar
    0
:) (alla siliconbröst är inte dubbel D-kupa och stenhårda)

Väljer man "hårdhet" på implantaten? Finns det så mjuka sillisar att det knappt märks att det är sillisar? Blir det endå sånna där fula silikonmarkeringar när man ser dessa mjuka sillisar från sidan?

Många frågor, men gosebollar har alltid intresserat mig. :)

Vafan alvarligt tro du Carolina Gylling är inteligent? haha

Jag antar att du menar allvarligt, tror och intelligent?

Det är skillnad på att anse att någon är intelligent och att anse att någon inte är korkad. Korkad, för mig, är t.ex. när en vuxen människa stavar som en nioåring. Intelligent är när en vuxen människa kan sätta ihop meningar med korrekt meningsuppbyggnad.

Jag antar att du menar allvarligt, tror och intelligent?

Det är skillnad på att anse att någon är intelligent och att anse att någon inte är korkad. Korkad, för mig, är t.ex. när en vuxen människa stavar som en nioåring. Intelligent är när en vuxen människa kan sätta ihop meningar med korrekt meningsuppbyggnad.

Förlåt:rolleyes:

Jag vill testa dem innan jag bjuder. Man vill lixom inte köpa grisen i säcken...

Men nu handlade det väl itne om det utan om att nuppa eller inte :va

Jo, visserligen. Men själv nuppar jag inte första bästa bimbo som hoppar fram i buskarna. Det verkar dock majoriteten med kewk som är registererade här göra.

Nu säger du väl emot dig själv? Carolina Gynning är väl också mer än sillisar?

Hårddraget så, nej det är hon inte tycker jag.

Alltså, vad grundar ni åsikterna om att hon skulle vara dum i huvudet på?
Jag bara undrar.

Läste i någon skvallertidning att hon, på någon resturang, helt öppet börjat ge någon kille hon var i sällskap med dit oralsex.

Och en kvinna i hennes ställning (vill inte kalla henne kändis), bör inte beté sig så anser jag. Eller tycker du det verkar normalt ?

Har ej sett särskilt mycket av BB när hon var med, men de flesta som är med i det programet säger nog det mesta. Väldigt generellt, jag vet.

Last edited:
alla som tycker hon systrana graaf, jessica simpsson o alla andra "såna blondiner" e dum frågar jag bara. hur faen kan dom va känd o ha en massa pengar om dom e så dum. :va

alla som tycker hon systrana graaf, jessica simpsson o alla andra "såna blondiner" e dum frågar jag bara. hur faen kan dom va känd o ha en massa pengar om dom e så dum. :va

Nu ska vi inte dra alla över en kam (vilket jag gjorde för några inlägg sedan), självklart finns det smarta bimbosar/blondiner/whatever. Men just Carolina Gynning är inte snygg nånstans.

Dom har ett attraktivt utseende enligt majoriteten av killarna i Sverige, dom har vad som krävs kort och gott.

Men du skrev ju att kwinnor är så mycket mer än stora rattar. Varför skulle inte det gälla för C.G.? :va

Okej, de flesta är det menade jag.
Men hon är just precis ett par vandrande bröst. Skulle inte ta i henne med tång, men det är jag det.

Läste i någon skvallertidning att hon, på någon resturang, helt öppet börjat ge någon kille hon var i sällskap med dit oralsex.

Och en kvinna i hennes ställning (vill inte kalla henne kändis), bör inte beté sig så anser jag. Eller tycker du det verkar normalt ?

Menar du att eftersom hon är känd så bör hon inte ge oralsex publikt? Är inte detta onormalt för alla personer att bete sig så?

Okej, de flesta är det menade jag.
Men hon är just precis ett par vandrande bröst. Skulle inte ta i henne med tång, men det är jag det.

Så först säger du att kvinnor är så mycket mer än stora rattar, sen påstår du att hon är som ett par vandrande bröst? :tummenupp

Last edited:
Menar du att eftersom hon är känd så bör hon inte ge oralsex publikt? Är inte detta onormalt för alla personer att bete sig så?

Jo det är det naturligtvis. Men än mer opassande eftersom någon nyfiken jäkel garanterat kommer att ringa tidningen och tjäna en hacka.
Vad jag ville få fram var att det var dumt. Och hade någon annan gjort det hade det varit lika jäkla dumt.

Så först säger du att kvinnor är så mycket mer än stora rattar, sen påstår du att hon är som ett par vandrande bröst? :tummenupp

[/QUOTE]

Om du läste korrekt i min senaste quote av dig så skrev jag att de flesta är det, ja. Men hon har inte mycket till hjärna/intelligens, nej.

Har en kompis som har silicon sedan 8 år tillbaka, hon trivs kanonbra med dem. Är hon dum? NEJ!

Sedan om Carolina Gylling ska förminska brösten är väl upp till henne. Jag skulle iaf inte banga ett besök i hennes sovrum, tycker hon ser bra ut.

Jisses va många bara skruvar upp allting..

Kräsen blir utan, vilket du verkar vara om man läser dina inlägg.

Precis.

Har en kompis som har silicon sedan 8 år tillbaka, hon trivs kanonbra med dem. Är hon dum? NEJ!

Sedan om Carolina Gylling ska förminska brösten är väl upp till henne. Jag skulle iaf inte banga ett besök i hennes sovrum, tycker hon ser bra ut.

Håller med till fullo. Hon är en chey som vill förminska tuttarna, låt hon göra det i lugn och ro :)

Last edited:

Sporthoj.com i ett nötskal såklart.
Alla måste vara bäst och är bara tillsammans med supermodeller som är erkänt snygga och tjejerna här är oskulder.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP