Carolina Riedel på tv 2 nu

Från svt:s hemsida:
Carolina och Peter lever sitt liv i 190 och hinner inte med varandra. De har en egen racingfirma och jakten på pengar och barn som kräver sitt fyller vardagen. Familjeterapeuten Maria Hällström och coachen Domenico La Corte träffar Carolina och Peter för att hjälpa dem att hitta ett lugn i vardagen där de har tid för varandra och kan umgås utan att prata jobb.

http://svt.se/content/1/c6/45/27/76/050927mellan.asx

Edit: Jag visste inte vilka det innan jag tittade lite på det, men Peter har jag faktiskt träffat, riktigt trevlig kille faktiskt :tummenupp

Last edited:
Coolt par , tänk om man hade en sån Q som va lite intresserad av det roligaste man kan göra me kläderna på

Såg direkt att det var Carolina. Hur Peter såg ut hade jag inte en aning om. Så jag nu har man fått visa sambon ett riktigt räser par.

Tack för programmet :)

glenoyne skrev:
Vet du inte det???

Sveriges snyggaste burkslav, vad jag vet iaf.

MVH Martin
kan på rak arm säja att du har helt fel... finns faktiskt en ung tjej som slavar på en husaberg(kanske inte räknas med skogsmaskiner förresten?), ställde ut på sollentunamässan i våras...

johanp skrev:
kan på rak arm säja att du har helt fel... finns faktiskt en ung tjej som slavar på en husaberg(kanske inte räknas med skogsmaskiner förresten?), ställde ut på sollentunamässan i våras...
needpics.gif

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...