Carolina Gynning

Tyckte programmet var jobbigt med en massa skum musik och att det hela tiden bytte kameravinklar.

Måste bara citera Gynning "Alltså när man är så crazy och galen som jag, så blir det inte att man skaffar barn."

Det är väl en jävla tur det......Crazy och galen är samma sak. Själdistans och korkad är inte det.

big b=blåst skärpte sig i de där kvällsprogrammet så hon nästan verka seriös. sjönk lite i idol för att sedan drunkna i huvudet på gynning :näsblod

Folk som frivilligt kollar på Gynnings program borde fråntas rösträtten omedelbart.

Jag skrattade ganska så mkt efter att ha sett andra halvtimmen av programmet. Undra vad nästa grej är hon ska göra/uppleva/whatever

Alltså, hon må va underhållande pga sinna dumma kommentarer...

Men ska dumhet verkligen priviligeras med ett eget program? I synnerlighet om hon nu, vilket hon verkar, gör sig "dummare" än hon är? Jag hade inte velat att min dotter skulle växa upp med henne som förebild....

ne, jag kommer inte titta på det.

Inte vet jag men jag dömmer ingen jag inte känner personligen. Själv tycker jag hon är rätt så frän. Iofs ingen tjej jag skulle orkat leva ihop med men kanske haft som kompis. Verkar ju hända mycket kul runt omkring henne :)

///Micke

Det sjuka i samanhanget är ju att man kan gå från att vara knullträd i BigB. till att bli programledare i soptippskanalen Tv4 och sedan få eget program i Femman när man inte verkar kunna agera framför kameran mer än en genomsnittlig fjortis.:huvet

Nej hon är mer en fallfrukt som dessutom är överkörd av gräsklipparen.:gnissla

Den svenska avunsjukan :rolleyes:

haha ja den klassiska va ;)

Kan förstå att många stör sig o irriterar sig på henne. Jag gjorde det innan men har ändrat åsikt o tycker numera hon har mycket humor o skön stil.
Tycker däremot Rosing är o verkar RIKTIGT blåst..tyvärr :D

haha ja den klassiska va ;)

Kan förstå att många stör sig o irriterar sig på henne. Jag gjorde det innan men har ändrat åsikt o tycker numera hon har mycket humor o skön stil.
Tycker däremot Rosing är o verkar RIKTIGT blåst..tyvärr :D
ja, jag har riktigt svårt för båda, tyvärr, och ändå är jag ganska lättroad :)

Alltså, hon må va underhållande pga sinna dumma kommentarer...

Men ska dumhet verkligen priviligeras med ett eget program? I synnerlighet om hon nu, vilket hon verkar, gör sig "dummare" än hon är? Jag hade inte velat att min dotter skulle växa upp med henne som förebild....

ne, jag kommer inte titta på det.

Jaså? Så du ska ha barn? :va :D

Hörde av en kompis på en fest att hon skriker SPOOOTTTTA PÅ MAJ!!! när hon har sex.
Jag tycker att hon är sexig och efter jag fick höra det där så blev hon grymt mkt sexigare!!! :)

spoootttta på maj!!!!

Idolbild:
37a217e6-996c-4a5a-aaff-0e1086426a13.jpg

:hihi

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna