Carola..

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Jaha.. och så sitter vi där, alla vi som kräker på Carola..
Alla vi som hoppas att hon ska få en allsmäktig spark ut ur historien!!

#22 Sweden.. och in kommer hon.. och bara äger!!
Hon har fanimej en scen-närvaro som självaste Elvis (eller typ)..
Jag blir patriot/kåt/nostalgisk på två sekunder..

Damn..

Ja, kvinnan bakom den där falska, lismande, inställsamma, beräknande fasaden kan faktiskt sjunga. Det får man allt medge.

wannagofast skrev:
2177839 Jaha.. och så sitter vi där, alla vi som kräker på Carola..

Damn..
Du skojar nu va?? :va

Thermal skrev:
2177848 Ja, kvinnan bakom den där falska, lismande, inställsamma, beräknande fasaden kan faktiskt sjunga. Det får man allt medge.

Japp, hon kan ju det, tyvärr. Och inte gör det ont att titta på henne heller.
Vid lite eftertanke så borde ju hon med sin vidriga personlighet faktiskt se ut som Grabbarna i Lordi... :arsele

wannagofast skrev:
2177839 Jaha.. och så sitter vi där, alla vi som kräker på Carola..

Damn..
Kan bara hålla med, hon är en fantastisk artist. Ärligt talat så tycker faktiskt hon var bäst...
Men fan vad jag stör mig på hur grannländerna håller varann om ryggen, typ balkan, ryssland m.m.

Thermal skrev:
2177848 Ja, kvinnan bakom den där falska, lismande, inställsamma, beräknande fasaden kan faktiskt sjunga. Det får man allt medge.

Ord!

Jag tror Ulf Ekman ändrade ett och annat i hennes hjärna, när det hölls "predikan" i livets ords lokaler.

Bikerbitch skrev:
2178131 Lordi var bra och det var Carola också. Mycket bättre än vissa andra riktigt pinsamma bidrag.

Jag tycker Litauen borde ha vunnit.

(We are the winners...) :rofl

Rocky skrev:
2178157 Ord!

Jag tror Ulf Ekman ändrade ett och annat i hennes hjärna, när det hölls "predikan" i livets ords lokaler.

Galenskapen lyser ju i flikkans ögon, Känns som om hennes budskap är någon helt annans

HanneZ skrev:
2178884 http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,829113,00.html

haha seriöst, hur jävla störd är subban?

"Frågan är om vi vill ha en "sån" festival eller inte..." Alla är ju gudomligt trötta på den gamla skiten och nu äntligen blev alla jävla sunkiga schlagerlåtar krossade. Carola... _Alla_ vill ha en "sån" festival :yoparty

Såg en intervju med Carola imorse, sämre förlorare får man leta efter Bitterheten var inte särskilt dold om man säger så. :hihi

Edit: Med den skitlåten ska hon vara oerhört tacksam för en 5:e plats.

Fan vad gött att den enda riktiga låten vann! :yoparty

Iofs den enda låten jag såg och hörde då vi satt i köket och drack medans tjejerna fick kolla och skrika när det var Lordi! :banana

Säga vad man vill om Carola men nån stjärna är hon inte längre, mest sjuk i huvudet.
Lordi äger! Vi kanske ägde finnarna i Os men i Eurovisionsongcontest ägde dom oss.
Hoppas subban håller sig borta från allt som heter schlager och musik nu!!!

helt allvarligt, hur sjuk hon än må vara så har hon en grym röst, och klart igårkvällens bästa röst, följt av turkiets sångerska som också hade en fantastiskt stor röst.
Bland dom manliga sångarna så var faktiskt Bosniens sångare grym och låten från Joksimovic var nästan lika bra som den han själv sjöng 2004 och komma 2:a med efter att alla jävla Ukrainas grannländer röstat på Ruslana med sin värdelösa Xena dräkt!!!!

Lordi: Att dom vann är ju för fan totalt fiasko, som ironi vart dom bra men musikaliskt var det värdelöst. Poodles hade jju rockat röven av dom finska mesarna som förmodligen är snyggare med maskerna på.

Adde-Gbg skrev:
2177923 Kan bara hålla med, hon är en fantastisk artist. Ärligt talat så tycker faktiskt hon var bäst...
Men fan vad jag stör mig på hur grannländerna håller varann om ryggen, typ balkan, ryssland m.m.

Håller med, bilda nytt parti?

Adde-Gbg skrev:
2177923 Kan bara hålla med, hon är en fantastisk artist. Ärligt talat så tycker faktiskt hon var bäst...

Typ Sverige, Norge Finland? :3freak

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...