Carola !?!?!?!?!?!?

Det här är typiskt... SÅ FEL LÅT SOM DET BARA KAN BLI! Hon kommer inte ens kvalificera sig. Och jag hoppas hennes religösa sångkarriär är slut då... predika nån annanstans. Stängde av TVn direkt. Inte värd o se på igen. Kommer bojkotta hela skiten o banna alla som säger att hon är bra.

puh

stoooffe skrev:
Ja som ni säkert vet så vann ju Carola Melodifestivalen.

Vad tycker ni?

Själv så tycker jag att denna hemska människa bara är för mkt. :tummenner

Hon är hemsk. :4skrika

Tycker det är fördjävligt att en kille sitter hemma och kolla på det... :hihi

Jag tycker att hjärnsläppen som faktiskt röstar på den här skiten borde fråntas alla mänskliga rättigheter, inklusive rätten att föröka sig. Enda sättet att se till att detta aldrig upprepar sig är att medelst selektiv avel se till att schlagergenen för gott försvinner ur den Svenska genpoolen. :mad:

Det verkar ju väcka känslor iallafall :rolleyes:

Swedie skrev:
Det här är typiskt... SÅ FEL LÅT SOM DET BARA KAN BLI! Hon kommer inte ens kvalificera sig. Och jag hoppas hennes religösa sångkarriär är slut då... predika nån annanstans. Stängde av TVn direkt. Inte värd o se på igen. Kommer bojkotta hela skiten o banna alla som säger att hon är bra.

puh

Håller med dig helt och hållet. Visst hon har bra röst, men hon då fan inte att gå hem i Eurovision med denna låten. Det låter ju förfan precis som allt annat hon har gjort....

stoooffe skrev:
Jag fyller år och hela släkten är här så jag har inte mkt till val... :rolleyes:

Grattis!

Dock vet jag inte om det är en godtagbar ursäkt...men vintern kan väl ställa till det i allas huvuden...får hoppas det går över :tummenupp

stoooffe skrev:
Ja som ni säkert vet så vann ju Carola Melodifestivalen.

Vad tycker ni?

Själv så tycker jag att denna hemska människa bara är för mkt. :tummenner

Hon är hemsk. :4skrika
Förstår inte problemet.

Hur kan man ens glo på skiten överhuvudtaget ? :va

Socrates skrev:
Grattis!

Dock vet jag inte om det är en godtagbar ursäkt...men vintern kan väl ställa till det i allas huvuden...får hoppas det går över :tummenupp

Tack! :)

Jo men man måste ju vara lite social när släkten e här och alla andra sitter o kollar på "det där".

Imorn ska jag rensa hjärnan och köra hoj som fan. :banana

War-psycho skrev:
Förstår inte problemet.

Hur kan man ens glo på skiten överhuvudtaget ? :va

Tidsfördriv. :4skrika

Carola är ju nummer ETT. Hon kommer sopa golvet med resten av europa. Hon har frälst mig och gett mig ljusi vardagen!!!!!!!!!!!!!!

NOT

Swedie skrev:

puh

Carola är bra.

Swedie skrev:
Det här är typiskt... SÅ FEL LÅT SOM DET BARA KAN BLI! Hon kommer inte ens kvalificera sig.
Tur att du är bättre på att köra hoj än att tippa Eurovision Song Contest :hihi

Tycka vad man vill om Carola men är det något hon kan så är det väl precis det hon gjorde ikväll :tummenupp

Hon vinner rubbet :mattias

Jag tyckte Rednex var coola.
band.gif

Jag tittade på spektaklet, det gjorde jag! Har ju ändå körtelfeber så det kan ju inte bli så mycket värre...trodde jag! :huvet

Men det är bara att gratulera Carola, hon har lyckats lura en hel nation med sina kvasipredikningar och rakt igenom onda blick. Det är bara att hoppas att majoriteten av de 1.9 miljoner som röstade är förvillade tonåringar som inte vet bättre, för inte kan väl en vuxen människa undgå att se vem Carola egentligen är? :3freak

Jo just det ja, Bäcklund var ju den som egentligen vann, för detta var väl bara en ond dröm? Ska även fakturera Carolas anhängare/lärljungar de två timmar av mitt liv som jag aldrig får tillbaka.

Jag är Andreas och är heterosexuell, enligt min flickvän. Nu ska jag sluta uppröras över något så fånigt som melodifestivalen...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg