Carola frälser i Haiti

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Haha, smart drag Carola! :tummenupp

". Edens, 15, presenteras som Carolas fadderbarn av Hoppets stjärna.

Men han har inte fått undervisning på två år. Och har inget att äta.

Ändå används han i en ny reklamfilm där sångerskan vädjar om pengar till hans raserade skola.

– Hon gav mig en parfymflaska. Jag behöver mat och kläder, *säger han. "

När Aftonbladet träffar honom ett dygn efter mötet med Carola har han fortfarande inte ätit. I sin hand håller han parfymflaskan.

Vad ska du äta i dag?

– Jag vet inte, vi har ingen mer mat. Och inga pengar. Vi har ingenting.

:rolleyes:

Bifogat

• puff_1139402l.jpg
    puff_1139402l.jpg
    21.1 KB · Visningar: 108
Jamen vad fan, han luktar säkert illa också, duscharna fungerar ju inte.

Ursäkta, men världen skulle klara sig SÅ mycket bättre utan "människor" som Carola.
Fan vilket misslyckat kreatur.

Har ju inte gjort någon källkontroll, men om det är sant att hon tog med sig en flaska lukta gott som present till ett av världens just nu mest uppmärksammade katastrofområden så borde hon avrättas på plats med ett slött avloppsrör....

Jag har iofs alltid tyckt att hon är en psykoshäxa men det här tar ju isåf priset, btw hur FAN kan svenska folket vara så dumt att dom fortfarande tycker hon är värd att nämnas???

Ursäkta, men världen skulle klara sig SÅ mycket bättre utan "människor" som Carola.

Jag tror nog att Carola personligen gjort mer för offren i Haiti än de flesta på det här forumet.

Däremot får hennes gåva till den här enskilde människan Anna Anka att verka slug, folklig och jordnära. Det borde räcka för att göra henne omyndigförklarad.

Jamen grattis som fan, ni tar en händelse helt ur sitt sammanhang ur aftonbladet, ur en en extremt vinklad ointressant artikel. Man blir äcklad utav att läsa skiten, den artikeln är ju typ allt man avskyr i kvällstidningarna, förkroppsligat.

Men han har inte fått undervisning på två år. Och har inget att äta.

Ändå används han i en ny reklamfilm där sångerskan vädjar om pengar till hans raserade skola.
Herrejävlar, en stackars neger i haiti som inte har fått undervisning och mat. Ändå utnyttjas han brutalt för att göra en reklamfilm som vädjar om pengar till en raserad skola :skrämd

Och så rubrikerna som verkligen lägger vikt på att hon log mot kamerorna och åt långlunch

Ännu en fruktansvärd sanning som aftonbladet väljer att kasta ljus på. Klart som fan man ska se sur ut och inte ha med pressen att göra när man reser runt på en PR-kampanj med målet att samla pengar till utsatta. Och givetvis är det inte mer än rätt att man solidariskt ska hoppa över lunchen, eftersom det finns människor som svälter i världen, och om man nu måste vara en hemsk ragata och äta, så ska man åtminstånde slänga i sig skiten.

Därefter kommer de klipska SH-rävarna fram och läser ett par sensationscitat (eftersom det rör sig om en popstjärna så slängs källkritik ut genom fönstret) och så är det fritt fram att hålla varandra i kukarna och tycka carola är en komplett idiot.

Jag avskyr hennes musik och är inget fan, men kan ni vara snälla och tänka lite längre än näsan räcker? Man blir ju deppig utav sånt här

Jamen grattis som fan, ni tar en händelse helt ur sitt sammanhang ur aftonbladet, ur en en extremt vinklad ointressant artikel. Man blir äcklad utav att läsa skiten, den artikeln är ju typ allt man avskyr i kvällstidningarna, förkroppsligat.

Herrejävlar, en stackars neger i haiti som inte har fått undervisning och mat. Ändå utnyttjas han brutalt för att göra en reklamfilm som vädjar om pengar till en raserad skola :skrämd

Och så rubrikerna som verkligen lägger vikt på att hon log mot kamerorna och åt långlunch

Ännu en fruktansvärd sanning som aftonbladet väljer att kasta ljus på. Klart som fan man ska se sur ut och inte ha med pressen att göra när man reser runt på en PR-kampanj med målet att samla pengar till utsatta. Och givetvis är det inte mer än rätt att man solidariskt ska hoppa över lunchen, eftersom det finns människor som svälter i världen, och om man nu måste vara en hemsk ragata och äta, så ska man åtminstånde slänga i sig skiten.

Därefter kommer de klipska SH-rävarna fram och läser ett par sensationscitat (eftersom det rör sig om en popstjärna så slängs källkritik ut genom fönstret) och så är det fritt fram att hålla varandra i kukarna och tycka carola är en komplett idiot.

Jag avskyr hennes musik och är inget fan, men kan ni vara snälla och tänka lite längre än näsan räcker? Man blir ju deppig utav sånt här

:rofl

"Det var Carola, Jimmy & jag, vi skulle frälsa världen vi tyckte det lät bra...

...det var Carola Jimmy & jag, vi skulle missionera vi tyckte det lät bra, men någonting gick snett, någonting gick snett.

Det var satans fel, det var satans fel att k*ken stod på Jimmy när Carola sket, det var satans fel det var satans fel att k*ken stod på Jimmy".

Carola sug & fräls!:yoparty

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage