Carmen Electra rides the sybian!

Sybians andra promovideos är också rätt bra :hihi

"Let it happen!!! Whats the big deal" ha ha ha fan vad bra

"I don´t want an orgasm here! But I can tell it was awesome! I think I should get one to my house!"

:tuttar :hihi

Hon är ju inte den första som rider den där..! Andra som har gjort det är bl.a : Jenna Jameson, Valentina Vaughn, Savanna Samson. Den verkar ju göra sitt jobb iaf, jag har inte sett nån som har gått av den missnöjd.

Howard Stern Rockar!

/Bobbo

Bobbo V skrev:
2092530 Hon är ju inte den första som rider den där..! Andra som har gjort det är bl.a : Jenna Jameson, Valentina Vaughn, Savanna Samson. Den verkar ju göra sitt jobb iaf, jag har inte sett nån som har gått av den missnöjd.

Howard Stern Rockar!

/Bobbo

Hmm..man kanske ska operera om sig till en Sybian?? :tuttar
Snacka om att bli kung bland brudarna...filåt...MER kung. :rolleyes:

Maskinen kostar 1400 dollar och visst är det mycket pengar men jag vet inte NÅN tjej som INTE har fått himlastormande orgasmer av den. Dom tjejerna jag känner som har provat en sybian har nästan kunnat tänka sig att göra sig av med sin kille för en sådan maskin. Det är 99,9% orgasmgaranti för den tjejen som sätter sig på den.

Tjejer, får ni nån gång chansen att prova, så gör det. Garanterat att ni inte kommer ångra er.

Zeppelinare skrev:
2093068 Maskinen kostar 1400 dollar och visst är det mycket pengar men jag vet inte NÅN tjej som INTE har fått himlastormande orgasmer av den. Dom tjejerna jag känner som har provat en sybian har nästan kunnat tänka sig att göra sig av med sin kille för en sådan maskin. Det är 99,9% orgasmgaranti för den tjejen som sätter sig på den.

Tjejer, får ni nån gång chansen att prova, så gör det. Garanterat att ni inte kommer ångra er.

Okej, förvisso om det är orgasmgaranti på den, men en kille som gör ett bra jobb med tunga, läppar och fingrar fiffar ju förmodligen minst lika bra orgasmer, om inte desto mindre konstlade iaf.. :fakta :brinnerup

Man gör sig aldrig av med en bra kille frivilligt :Bugar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...