Carlbarks i kumla?

jennapenna

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
ER6f-08
Har tittat på deras hemsida, vilken jag tycker ör skitdålig och ger noll info om va de har för typ av kläder och skydd osv. Någon som vet vad de har? Har upptäckt att jag kan köpa ett Halvarssons ryggskydd som jag kan fästa i min Jofamajacka och de står som återförsäljare, men jag hittar som sagt ingen info där.

Du bor ju bara någon mil ifrån en besök, jag tyckte de hade rätt stort sortiment iaf av tillbehör.:tummenupp

För att ligga mitt ute i ingenstans så har de ett rätt stort sortiment av både cyklar samt tillbehör. Har bara positiva erfarenheter av dem. Och som föregående påpekade, du bor ju i princip vid dem...

de har en hel del, jag och maken har köpt alla våra grejer där från hjälm till hela ställ, han i skinn i nått märke lindstrands/jofama/halvarsson och jag i allväder rukka mm.
Bra pris fick jag tex när jag köpte helt ställ + hjälm. mycket bra service! :tummenupp

De har det mest där från hojar till ställ mm, fan bor du 1mil ifrån? jag bor 5mil ifrån och varit där flera gånger och jag har bara haft mckort sen juli -09 :D

åååk dit för bövölen :yoparty

Last edited:
Jag skaaaa:tummenupp

de har en hel del, jag och maken har köpt alla våra grejer där från hjälm till hela ställ, han i skinn i nått märke lindstrands/jofama/halvarsson och jag i allväder rukka mm.
Bra pris fick jag tex när jag köpte helt ställ + hjälm. mycket bra service! :tummenupp

De har det mest där från hojar till ställ mm, fan bor du 1mil ifrån? jag bor 5mil ifrån och varit där flera gånger och jag har bara haft mckort sen juli -09 :D

åååk dit för bövölen :yoparty

Har en hel del, både när det gäller kläder och cyklar. Är en mc-handlare som är mer inriktad på service och utbud än prispress. Lamt utbud med hjälmar tycker jag dock. (med andra ord, i princip allt går att hitta billigare.) Men servicen är kanon och personalen jag haft att göra med har varit genomgående bra.

Handlade min hoj där, bara positivt. Trevligt bemötande och bra service.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!