Carbone Lorraine

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Såld...
Nån som vet nåt om dessa? Pros/cons?

Tack :tummenupp

Edit: Det är alltså bromsklossar jag pratar om. Missade det! : )

Funkar bra. Bytte till sådana i fjol. Min åsikt är att de låter lite mer än Suzuki orginal men tar lika bra och verkar inte slita mer på skivorna än orginal heller.
Gör bara rent oken från bromsdamm och sånt så skall det funka bra. Kanske tappa ur lite bromsvätska ur behållaren innan man pressar tillbaka kolvarna också. Ta det lite lugnt i början nästan alla bromspads behöver några mils "inbromsning" innan de tar fullt ut.

P-son skrev:
Nån som vet nåt om dessa? Pros/cons?

Tack :tummenupp

Edit: Det är alltså bromsklossar jag pratar om. Missade det! : )

kör åxå på dem, kanon nöjd!
har bara orginal att jämföra med men carbon lorrain är klart bättre bett i + att dom inte mattas när man bromsar lite mer.
:tummenupp

finns 3 modeller, jag har kört både på race och mellan modellen.
båda mycket bra!

///P

De verkar funka bra beroende på modell.......... sbk3 heter blandninge som är orginal till beringerkitten till motard ivf, klämmer man dit beläggen som heter c43 så kan man tydligen stanna....... supermegafort :tummenupp Har inte kört på dessa själva men, byter så fort det blir dags........ många kompisar har dem men de är inge för gata för de tar inte ett smack när de är kalla, men råKKar phetballe när de fått lite temp

Tom Byron skrev:
De verkar funka bra beroende på modell.......... sbk3 heter blandninge som är orginal till beringerkitten till motard ivf, klämmer man dit beläggen som heter c43 så kan man tydligen stanna....... supermegafort :tummenupp Har inte kört på dessa själva men, byter så fort det blir dags........ många kompisar har dem men de är inge för gata för de tar inte ett smack när de är kalla, men råKKar phetballe när de fått lite temp

De jag har köpt hetet SBK 3. Menar du att DE inte funkar på gata eller menar du att c43 inte funkar på gata?

Kiiiiitos!

/J

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...