Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wannagofast skrev:
Zee skrev:Gammal gammal gammal.
Finns en liknande med en R1 -98 och en Mcklaren tror jag...
mmm.. håller helt med!!sven666 skrev:vad hände med tiff needell egentligen? helt klart bästa motor journalisten i mitt tycke, killen kan gasa!
På knixigare vägar/banor, så vet jag lägsta tider för resp. fordon, i standard skick, där standardbilen e kvickare. Ta en duktig förare, t ex jag, skulle utan probs köra mitten 4-repor på bulten med en GT3a eller 2a, på den vägen tror jag det skulle bli dylika tider då det inte är spec långa rakor, de rakor som finns. Inte många sporthojjar som ens går att köra såfort där, hur duktig än föraren är, och då är den rel snabb. Tar vi bogan, eller neråt sorunda så skulle bilen ha ännu större fördel. Däremot, rosenhill-mot nynäs skulle bli tufft för bil-snubben om hojkillen kunde sin sak... Allt är relativtkajlyl skrev:i regel vinner standard hoj mot standard bil men race bil vinner mot race hoj.

En sniken S60 challenge presterar 1,06 där med en fjortis bakom ratten... känner en med M3 som kört 1,07 ..med den bilen hade jag kapat tiden med ngn sekund eller 2-3, samt folk med mer potenta bilar, som man känner mer lr mindre som kört neråt 1 min blankt med i princip standardbilar.kajlyl skrev:visst är det så.. men i regel
tar man knutstorp(sveriges mest tekniska bana) t.ex. så tror jag att en ny sporthoj typ K5 skulle klara 1.03-04 med rätt förare utan problem.
någon biltidning var där nyss o körde div. (super)sportbilar, snabbaste la tider på 1.13.. nu är detta knappast de snabbaste bilarna klarar men att kapa mer än 5sec är nog jävligt svårt!

Länka tillbaksNicko@K.A.P skrev:Va tvungen o lägga upp en länk på Zatzy. Väntar på reaktionerna just nu![]()
:cornNo1 skrev:

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis