Capirex...

Chris Ash skrev:
har kört en mitten-43!!! Följ livetimingen på motogp.com.

Kul att de lägger upp något som för en gångs skull är gratis att titta på. Räknar med att det är samma sekvenser de kommer sända på Eurosport i natt, men med kommentarer. Trist för Proton att visa sin KR3 som officiell tävlingshoj. Ballt med Capirossis rekordvarv och att Rossi är en halv sekund efter. :tummenupp

Det var något överdjävligt vad duccen gick :)

325 knyck på Catalunia är fan i mig inte kattskit..

Tydligen är det tillförlitlighetsproblem som hindrar att dom kör med twin-pulsmotorn, men dom jobbar med det, för den var i vissa lägen bättre än screamern (som redan verkar gå skapligt..) En annan sak man har haft problem med är överhettning, eller rättare sagt att det går varmt... väldigt varmt..

Enligt dom som sett gp-hojarna live så är Ducati avsevärt mycket mindre än dom andra..

Härligt, liten, röd å går som ett skott!

/B

Bj.O.rn skrev:
Enligt dom som sett gp-hojarna live så är Ducati avsevärt mycket mindre än dom andra..

Härligt, liten, röd å går som ett skott!

/B

Märkligt. Bland MotoGP-hojarna tycker jag Ducatin ser mest "omfångsrik" ut. Och den får ju inte Capirossi att se stor ut heller. Hondan ser däremot liten ut. I alla fall i rutan. Kanske för att den verkar ha minst kåpyta av alla.

Nyteknik skrev:
Märkligt. Bland MotoGP-hojarna tycker jag Ducatin ser mest "omfångsrik" ut. Och den får ju inte Capirossi att se stor ut heller. Hondan ser däremot liten ut. I alla fall i rutan. Kanske för att den verkar ha minst kåpyta av alla.

Capirossi får en 125'a att se stor ut...

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back