cannonballbikerun.

TSRD skrev:
Härligt jobbat No1 :rolleyes: ... Du förnekar dig inte. Vem i hela fridens namn kan någonsin ta dina "säkerhetskampanjer/filmer" på allvar :näsblod :va .

Bra jobbat, du gav skeptikerna rätt efter bara en vecka :huvet
Måste nästan vara nytt personligt dårå :3freak ?

Nästa gång du jiddrar om säkerhetsbitar så kommer även jag att sälla mig till de okonstruktiva gnällspikarna, istället för att försöka peppa och ta dig på allvar :fatta! - något annat är ju enbart waste of time and energy :död .

/T

.

En vecka ? 48 timmar skulle jag vilja påstå. Du har missat Bulten-tråden.

No1 skrev:
Lovar- ett minne för livet med partyn på 4 stjärniga hotel i Frankrike och Monaco...;)

Patrik,
SWT Racing...
4-stjärnig turistklass bara? Har ni inte råd att bo som folk?

No1 skrev:
:corn

Patrik,
SWT Racing...

Chris Ash... :angel
Markus... :angel
TSRD... :angel
Eus... :angel
sandstream... :angel
RedBaron...
sdb03987-1.gif
Jäss, en lista som jag platsar på
banana.gif

No1 skrev:
:pannkyss

Patrik,
SWT Racing...
:pannkyss på dig också. Men håll med om att du och dina intentioner är svåra att förstå och tyda emellanåt. Jag hatar det överdrivna användandet av ordet moral på SH så jag ska inte skriva något om dubbelmoral. Men du har mer än en sida och det är inte lätt att få ihop det till något konsekvent tyckande/agerande.

No1 skrev:
Måste man vara det ena eller det andra till 100% :va , är dom som hånar/hoppar på andra personer på detta forum så otroligt genom ärliga och laglydiga dygnet runt, år efter år... :va
Jag gillar inte folk som kör påverkade av alkohol.
Det betyder INTE att jag själv inte kör för fort tex.

Jag gillar inte moppefuckon som börnar framför polisen.
Det betyder INTE att jag inte gillar en schysst börnis på rätt ställe.

sandstream skrev:
Jag gillar inte folk som kör påverkade av alkohol.
Det betyder INTE att jag själv inte kör för fort tex.

Jag gillar inte moppefuckon som börnar framför polisen.
Det betyder INTE att jag inte gillar en schysst börnis på rätt ställe.

:tummenupp

ha ha.. canonball för hojar. helt underbar idé. tänk om man kunde få vara med och yla i denna skara :yoparty

jag och en kompis spekulerade för ett tag sen lite i hur det skulle bli ifall man försökte genomföra en sån här tävling i sverige. vi kom fram till att det nog skulle bli totalt kaos med 100 snutbilar helikoptrar osv. hmmm.. va väntar vi på :hihi

No1

Du sa det... "man skall verkligen ta vad vissa skriver med en stor nypa salt " man skall också vara väldigt försiktig med vad man skriver offentligt.
Tänker på ett svar från dig där du talar om hur en kille kört och förolyckats i en olycka. Det är vad du tror men du har egentligen ingen anning vad som hände för du var ju inte på plats.
Du har aldrig tänkt vad anhöriga kan tycka om dom läser det du skrivit ?
(I jobbet inom rädningstjänsten så ser man mycket skit men man får tänka på vad man säger även om man innerst inne vet att så var fallet)

Angående cannonball ni ska inte bara köra fort ni kommer att vara bakis också......"suck"......
cannoball...njäääää....

Last edited:
Mäktigt No1, ska bli underhållande att se hur det går, jag tycker personligen att det är kul med någon som håller svenska fanan högt i tävlingen :tummenupp

No1, visste du vem eller vilka som kommer att köra för Fastbike?

Fyyyyy va grant..!!!!

Om jag hade 1300 pund att slänga på en upplevelse som denna skulle jag inte banga en sekund...

Hang'em High No1..

efter en liten :fyllisar med några fina :tuttar på ett superyber-hotell skulle jag :trött fint och sen kan man :squid vidare... (när man sovit ut..)

:banana

Om jag hinner hitta en sponsor så skall jag försöka vinna loppet på min Kawasaki Z750. Jag har en perfekt plan färdig, nu behöver jag bara cash!

Sa inte du att man ska ta allt med en nypa salt.

Din personliga tragedi kände jag inte till, utan att när jag skrev om bakis så var det "med en nypa salt" över festandet i 4 dagar...vem har tid att sova...etc.. om du sen menar att ingen av deltagarna inte kommer att smaka alkohol så får du mig att le.
Bakis var mer menat som en pik
Men faktum kvarstår att även om jag skrev att ni skulle köra bakis så är det ett litet snedsteg jämfört med dina påståenden :fatta!

Så cannoball run är en seriös tillställning....*ler*...i mina ögon så är det mer ett jippo

Men lycka till.

Last edited:
No1 skrev:
...sitter med en inre pervers ångest...

Du är ju fan helt otrolig. :lol Menar du på allvar att du inte förstår att du ger dubbla budskap?
Och ja, jag läste i stort sett hela förra tråden.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026