cannonballbikerun?

Wiseguy skrev:
2612283 Det kommer en repotageserie om årets cannonballbikerun i Bomber magazine.
Skall bli rolig läsning om hur Bomber teamet klarar sig den här gången.
Jag vet hur det gick :tuttar Läste om det i PB...........om du vill kan jag berätta:D

Fürsten var kanske med och körde?

Sluta spama ner tråden!!! :mad:

:backontop

Var kan man hitta skiten om man vill "se om den är bra"?! Någon?!:confused:

Fürstenhoff skrev:
2612327 :tummenupp

Har rättigheterna att använda ALL musik i våra filmer om det var det du undrade!!

Att INTE ha det vore idiotiskt då det skulle kunna kosta en förmögenhet att stjäla musiken!!

/Fürstenhoff.

Håller med......Vem vill ha massa sunkiga Cd fodral o annat skit liggande?! Skönare att ha en fin orginalsamling av de filmer o musik man vill ha !!

Last edited by a moderator:
Fürstenhoff skrev:
2612340 Noop, vurpade tyvärr på Nürburg ring dagen innan start varför vi aldrig han repparera moppen i tid!!

Nästa år är ett måste!! :tummenupp

/Fürstenhoff.
Otur:näsblod

Skulle vara kul att veta var ungefär det körs nästa ar. Om inte annat kan man ju hänga pa vägräcket och glo. Gissar att det mesta är hemligt in i sista stund även om Polisen verkade har rätt bra koll vart det skulle köras nu senast.....

Själv är jag nog bade för feg och för fattig för att delta även om det vore rätt fräckt...man behöver ju inte svinköra:rolleyes:

Palmas skrev:
2612308 Jag vet hur det gick :tuttar Läste om det i PB...........om du vill kan jag berätta:D

Fürsten var kanske med och körde?
Det läste jag också, men där skrevs det om finska bomber magazine, är det samma som det svenska? De från finska bomber verkade vara lite... :näsblod

KalleNorton skrev:
2612410 Det läste jag också, men där skrevs det om finska bomber magazine, är det samma som det svenska? De från finska bomber verkade vara lite... :näsblod
Jag förutsatte det finska gänget i alla fall:va Nu blir jag osäker om ett svenskt Bomber team ocksa körde.

I vilket fall de finska var helt sanslösa enligt vad man kunde läsa, rätt stort manfall ocksa.....

alexander_pehrs skrev:
2612591 bla bla bla

Ge upp! Sånt går att sköta rätt snyggt via PM... tråden stängs om sånt här fortsätter. :fatta!

Filmen ser förövrigt.. väldigt lovande ut.. :tuttar :rolleyes:

//KaliZ

Last edited by a moderator:
Är det verkligen bara 2pund i frakt till oss också?
Funderar starkt på att beställa ett ex..det är inte ofta man köper filmer precis ;)
men nångång lär man ju också göra det. :)

Wiseguy skrev:
2612283 Det kommer en repotageserie om årets cannonballbikerun i Bomber magazine.
Skall bli rolig läsning om hur Bomber teamet klarar sig den här gången.
ja de ska bli kul:yoparty
men när kommer det med då, i nästa nummer eller?

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN