Camp-Roh SRW 29:e april

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Fick äntligen besked om operation den 16:e maj så nu har jag äntligen bokat årets första (och tyvärr kanske enda :gråta) bankörning. Hoppas det blir lite flera som hänger med.

Eftersom SRW är en bit bort undrar jag om någon vänlig själ har plats på släp eller liknande, blir min första bandag så jag vet inte om knät pallar med allt + resan dit å hem.

Vilka vill med å njuta av livet?

1.Ripster
2.
3.
4.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte scrollade heeeeela vägen eftersom jag var jääävligt exalterad över de glada nyheterna jag fick idag..Moderator får väl plocka bort tråden och under tiden tänkte jag piska ryggen 39 gånger:huvet

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte scrollade heeeeela vägen eftersom jag var jääävligt exalterad över de glada nyheterna jag fick idag..Moderator får väl plocka bort tråden och under tiden tänkte jag piska ryggen 39 gånger:huvet
Jag hjälper dig gubben!

:whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip :whip

*/ ?>
Back