Camp-RoH SRW 13:e maj ( nu var jag väl ändå först madikken?)

Japp det fick jag, svänger förbi och lämnar det inom den närmaste tiden så ha kaffebryggaren laddad och redo...
Eller så sliter han sig från de äktenskapliga plikterna och tittar över till mig efter 10:00 idag, då kan han passa på att vara lite social medan vi roddar släp.

Eller så sliter han sig från de äktenskapliga plikterna och tittar över till mig efter 10:00 idag, då kan han passa på att vara lite social medan vi roddar släp.

Madikken, blir det Sturup på söndag? Tycker du borde se till att - sebbe - också kör söndag. Du får ge honom lite självförtroende så han törs, i och med att jag ska köra på söndag. Att jag ska få vänta ända till anderstorp innan jag får möta honom - det håller icke!

Madikken, blir det Sturup på söndag? Tycker du borde se till att - sebbe - också kör söndag. Du får ge honom lite självförtroende så han törs, i och med att jag ska köra på söndag. Att jag ska få vänta ända till anderstorp innan jag får möta honom - det håller icke!
Jag skall inte köra på söndag, är i Japan och jobbar en vecka, missar även den 27:e :4skrika

Övar just nu på att :bow

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back