camillo äger på anderstorp

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
HD Custom 02
HAN VANN 13 SEK TILL TVÅAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hipp hipp! Our main man dominerar! Goett som koerv! :tummenupp
 
Vem var det som klota illa på andra varvet? Hur gick det med honom, såg att det kom en ambulans...
Jag håller tummarna för att han repar sig så snabbt som möjligt!

Impad av Camilo :tummenupp

/benfre
 
Dunder klumpen! skrev:

HAHA! naajs driving Clifford :D bättre än när jag kör med dig på datorn :öl :crash

kunde inte komma till anderstorp pga. att min hoj är mosad....
BRA KÖRT IAF :squid
 
benfre skrev:
Vem var det som klota illa på andra varvet? Hur gick det med honom, såg att det kom en ambulans...
Jag håller tummarna för att han repar sig så snabbt som möjligt!

Impad av Camilo :tummenupp

/benfre

No1 vurpade på 1a eller 2a varvet.
 
Grattis pojkar :tummenupp Fick ni till några riktigt bra tider?
 
Grattis!!

Till Camilo förresten!!

Makalöst bra kört hela helgen!!

Du har verkligen lyft dig sedan säsongspremiären, nu är du minst 3 nummer bättre än någon av oss andra!!! Fanns inget att göra åt dig idag, krävs nog ett mindre hjärnsläpp på knutstorp! Men man kan ju bara hoppas....


:tummenupp :tummenupp
 
XENOMORF skrev:
1.42.3

Hyffsat.... :)
Tja, med tanke på att du inte längre är så ung, eller vacker, får man väl säga att det är rätt hyfsat. :D

Grattis till er båda. Ni börjar, ta mig fan, uppvisa riktiga räjsertakter. :tummenupp
 
Är det inte det jag har sagt hela tiden? Grabbhalvan har en talang utan dess like. Jag är mäkta imponerad. (Naturligtvis, som den äkta rr-groupie jag är :D ) Han kommer bli något stort.
 
Riktigt överlägsen, grattis Camilo! Men jag tycker att det roligaste var Sara Dolk som fick låna Sorpas GSXR1000 och tog sig in som femma, endast 3 tiondelar sämre bästa varvtid än Camilo! (har inte papperen med mig men nåt sån't var det)
Go Sara go!!! :rock
 
Camillo: WCX älskar dig.........

dom där 12sek före i mål hade snarare vart 18sek om camillo kunde låta bli o dega på slangen sista varvet.

Xeno: Grattis till 2:a plats

No1: krya nu på dig killen.
 
han degade inet på sista varvet,han drog ner till 44:or redan på varv 9 men ökade hastigheten igen upp till v12 där han sedan var nere runt 45.or och höll den takten sedan resten av racet.
finns ingen annledning att ligga och riskera hojen när man redan vunnit så mycket mark då ska man ju bara imål.får ju inte mer poäng för att man är en minut före alla vad jag hört..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top