Call of duty (multiplayer United Offensive)

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Någon mer än jag som sett ljuset och som lirar multiplayer i ovan nämnda spel?

Någon som har förslag på någon bra svensk server?

Lite knepigt att fylla i egna favoriter, dvs ansluta till polarens IP-adress om man vill spela mot varandra, hur farao gör man då :confused: Lägger jag till polarens IP så kommer den inte upp som favorit.

Kör man en refresh på publika spel så ser vi inte alltid samma servrar att spela på.

Håller på med United Offensive single player nu och det är hur kul som helst! Kör fulvarienten (crackat) så jag måste köpa för att kunna lira multiplayer = säkert värt det.

Hur funkar multiplayer i COD? Alla mot alla, lag, capture the flag osv.?

955i skrev:
Någon mer än jag som sett ljuset och som lirar multiplayer i ovan nämnda spel?
Jag är helt torsk på nämnda spel. Helt klart bäst just nu. Jag har varit med på två LAN på en månad och på det ena var det endast detta som kördes.
På LAN 2 testade vi några andra spel också. Doom3, Battlefront, Painkiller och något till. Vi återkom hela tiden till CoD :tummenupp . Outstanding!

Jaha... då var det klippt. Fan va roligt! Synd bara att man arbetar på veckorna och inte kan sitta uppe och nöta halva nätterna...

Testade med All-seeing-eye och nu kommer man in på roliga servrar också.

Domifuling skrev:
Å ja, ni kan köra med crackade versionen.

Hur då? Jag har det crackade men stack och köpte det riktiga + united offensive för det är det klart värt för att köra multiplayer, då vet man garanterat att det inte sitter 43534534534 personer och kör på samma nyckel ute i världen.

Tack för alla tips förresten... skall kolla in länkarna närmare :tummenupp

Man kör The All-seeing-Eye och får bara upp "privata" servrar = nyckel kollas inte. Man tar hem en hostlista , textfil bara, för COD som ser ut så här ungefär:

"82.98.201.70:28960 COD
83.116.91.218:mp_dawnvil COD
83.208.9.44:1994 COD
83.64.59.163:28960 COD
84.244.130.209:28960 COD
84.29.18.115:28960 COD
altenhulten.no-ip.com:28960 COD
apdase.mine.nu:28960 COD
bagdadcafe.no-ip.com:28960 COD
bagdadcafe2.no-ip.com:28960 COD
bagdadcafe3.no-ip.org:28960 COD"

Sen importerar man den i All-seeing-eye och kollar in nån med mycket folk i, dubbelklickar på den och så drar COD igång och ansluter till vald server. Jäkligt smidigt.

Sov till 13:30 och har börjat nöta igen. Var tvungen att stänga ner och ska försöka gå till gymet... grymt vanebildande.

[/QUOTE]Hur då? Jag har det crackade men stack och köpte det riktiga + united offensive för det är det klart värt för att köra multiplayer, då vet man garanterat att det inte sitter 43534534534 personer och kör på samma nyckel ute i världen.

Tack för alla tips förresten... skall kolla in länkarna närmare :tummenupp[/QUOTE]

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back