Från kk boet.
Har fyllts på med nya senaste veckorna.
Har fyllts på med nya senaste veckorna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enligt statistik betydligt vanligare bland vinglig övre medelklass i övriga stadsdelar. Det anses lite ”tacky” på Östermalm. Men point takenNu låter det ju nästan som att det är synd om dom, men du måste ju tänka på dom stackars östermalmsborna också, det är ju jättesynd om dom om dom måste gå ut flera meter för att hämta sin sushi.
Är inte det lite som att ta det lokala gänget på bänken som PR-människor för sin nya dyra whisky?Det var ett ”samarbete” mellan Cake och matbuden dvs Cake betalade för att deras moppar skulle synas på stan.
Man undrar ju om de såg vad folk var villiga att betala när rest"hojar" auktionerades bort, eller om de med en dåres envishet tänker fortsätta kränga fula skrindor för överpris.
Inget snack om att det finns en bra marknad för sjyssta elhojar att jobbpendla på, samt dra ner till ICA för att köpa lite mjölk och en limpa gula Blend under sommarmånaderna. Jag använder frugans gamla Gilera från -98 dagligen för att kunna smita förbi ångesten med kilköer (tar cykelbanorna) till jobbet samt slippa sluka en liter soppa för att småhandla på ICA genom att åka V6:a ner. Men det måste vara på något som inte gör ont i hela själen att se på!
Dakota var aldrig någon favorit hos mig... Det andas moppemusche och fransar, vilket för tankarna till Village people som aldrig heller riktigt var min grej. Hellre en Florida i så fall!Jag rekommenderar Puch Dakota med femhalva, smatter och Texasstyre. Mycket coolare. Kör du på en vettig olja slipper du dessutom använda deodorant och du slipper också de ständiga värvningsförsök du nu utsätts för från den lokala HBTQ-klubben.
Den kostar 30,000 för mycket. Vilket gör att dom måste göra en "Apple" och hypa skiten för att kunna ta ut överpris. Nu är ju inte apple ensamma om detta. Alla gör det. Försök köpa en ny bil utan att få den levererad som om man vunnit en Oscars.
"Grattis! Du är den bästa människan för du köpte en Folka!! Woohoo!!"
View attachment 506652
Med risk för att bli offentligt lynchad; jag hatar inte utseendet på den. Den har något slags ändamålsenligt rustik känsla som jag gillar, lite Crescent Compact korsat med Honda Zoomer kryddat med ett uns Sachs MadAss.Den kostar 30,000 för mycket. Vilket gör att dom måste göra en "Apple" och hypa skiten för att kunna ta ut överpris. Nu är ju inte apple ensamma om detta. Alla gör det. Försök köpa en ny bil utan att få den levererad som om man vunnit en Oscars.
"Grattis! Du är den bästa människan för du köpte en Folka!! Woohoo!!"
View attachment 506652
Bring back flakmoped och make Sverige blårök igenMed risk för att bli offentligt lynchad
Med risk för att bli offentligt lynchad; jag hatar inte utseendet på den. Den har något slags ändamålsenligt rustik känsla som jag gillar, lite Crescent Compact korsat med Honda Zoomer kryddat med ett uns Sachs MadAss.
Den där crosshistorien är dock en annan femma.
Det är inte ett gott tecken om det kommer blårök från ett elfordon.Bring back flakmoped och make Sverige blårök igen
Nej men på riktigt!? Nej nej nej!!!
Usch... Jag avskyr fåniga företagsnamn och produktnamn!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |