cagiva pucko..

Iom att han pratar om att hans är stryp så menar han nog alla strypta 125:or. Alltså den är snabbare än t.ex en strypt RS osv.

2924637 Iom att han pratar om att hans är stryp så menar han nog alla strypta 125:or. Alltså den är snabbare än t.ex en strypt RS osv.
vist men inte fan gör nån 125:a 150 strypt.. (iofs mito gör ju 220 mätarfart enligt visa så hastighetsmätarn är väll sämst)

vist men inte fan gör nån 125:a 150 strypt.. (iofs mito gör ju 220 mätarfart enligt visa så hastighetsmätarn är väll sämst)

Jag läste på nån tysk tunersida att dom hade mätt upp en ostrypt Mito Evo, alltså den 7-växlade till 220 på mätaren och det var 198.??km/h i verkligheten. Mätt med laserpicka..

Och nej, ingen strypt 125:a gör 150.

hehe, nä ingen mito kan någonsin i historien ha visat över 200 på mätarn

hrm, jaså? Jag kan länka film på det imorgon, orkar inte nu.

Last edited:
2924712 Jag läste på nån tysk tunersida att dom hade mätt upp en ostrypt Mito Evo, alltså den 7-växlade till 220 på mätaren och det var 198.??km/h i verkligheten. Mätt med laserpicka..

Faktiskt också läst det, helt klart snabba iaf, va på vipen att köpa en mito i tyskland i sommras men istället köpte jag tmn. :huvet

Nej men det kan fortfarande vara mätarfart. ;)

aja , men 150 strypt låter lite mäktigt.. kille kan inte ha non större koll på hojjen i övrigt, men sikken skrytmåns han är!!!!!! bättre utrustad än min 05:a vill jag inte tro att den är.

men klart det är fina hojjar men med denna annóns som han har skrivit så är det en massa text i önödan anser jag :/

Jag läste på nån tysk tunersida att dom hade mätt upp en ostrypt Mito Evo, alltså den 7-växlade till 220 på mätaren och det var 198.??km/h i verkligheten. Mätt med laserpicka..

Min rs e strypt, och den gör 163 km/h?

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back