Härnborg
nihao
En skruvaberg? Har du inte lärt dig av emocoms misstag, det blir mer meka än åka
Sänk hojen till 23k så tjöper jag den, för jag har ett passande skinnställ hemma![]()
den kostade bara 29k, därför tänkte jag köpa den, men sen tänkte jag efter lite och bestämde mig för att inte köpa den, just pga att dom pajar hela tiden.
Njae, det är lite för lågt Sant, men nästan alla jag känner som kör hoj kör sport och min är inte precis nån brukshojNae jag tror en mito med 165cc kit skulle vara nice...
Ingen med mito som vill byta mot en motard?Den går som bara fan kan jag lova
ang.
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=7218
Om du vill ha en Mito med 165cc kit, köp min då, vart är problemet?
Det är jävligt skönt ljud med det trimmet kan jag lova.
Det är inte mer skruva med det här trimmet än normalt, förutom att min vibrerar ganska skapligt så grejer spricker och ramlar av typ.
Kolvbyte kan du göra efter typ 800-1000mil, jag bytte direkt när jag köpte den, fast den var bytt nyligen, man vet ju aldrig om han ljög eller inte.
Last edited:
går rätt bra på låga varv men sen upp mot en 8, 9-11k vill den inte alls, och det känns som den stryper sig själv o plöddrar
Nån som känner igen problemet? Den toppar liksom 125 km/h känns som att köra strypt.

vet inte riktigt när hojen går bäst varm kall? Men sen är jag lite fundersam eftersom när man ligger 120 typ så kan man inte ge riktigt full gas utan man får ha typ halv för att den inte ska plöddra