Cagiva Mito-tråden

Ajaj:pannkyss

Det blir nog att ta av kåpjävlarna med dom klyddiga jävla skruvarna hit o dit, och sen gå till grund o botten med felet:D

Kanske en packning elr slang som gått åt helvete?:va inte vet jag:tungan

BTW allihop nu har jag beställt mina grejor o dom ska förhoppningsvis komma nästa vecka! hoppas hoppas....:arsele

Antagligen en slang, eftersom det verkar läcka ned på avknas röret.

och det verkar inte läcka när det står stilla heller, bara när man kör.

försäkringn borde gälla för haveri, det är ju det man behöver den för.

Aja, 1.5 år kvar med 125:a och jag har redan tröttnat, den är trött, långsam, och bråkar en massa. jag har inte råd att köra med skiten heller, stor jäkla 4t maskin är vad jag vill ha, NU!!!

kanske en 748,, med mito dekaler, och reggskylt skulle vara en bra ide.

Last edited:
3076493 Aj fan, nu har visst clykol skiten försvunnit igen. :huvet

Inte årkar jag ta av kåp jävlarna heller. :gnissla

nån som vill byta? :näsblod
Hmm, då har jag nog råd till att fylla på en del! :)

3076524 Antagligen en slang, eftersom det verkar läcka ned på avknas röret.

och det verkar inte läcka när det står stilla heller, bara när man kör.

försäkringn borde gälla för haveri, det är ju det man behöver den för.

Aja, 1.5 år kvar med 125:a och jag har redan tröttnat, den är trött, långsam, och bråkar en massa. jag har inte råd att köra med skiten heller, stor jäkla 4t maskin är vad jag vill ha, NU!!!

kanske en 748,, med mito dekaler, och reggskylt skulle vara en bra ide.
Jag har sommaren kvar med min bråkstake, sen blir det större! :D

Last edited:
Asså är det nån mer än jag som fått tanken med mito på bana?:D

Själv så gillar jag banåknings skarpt men har aldrig kört, men känna på hojen lite hade varit grymt kul och även försöka få till lite fina nerlägg:yoparty

Men frågan är om det är värt risken?:rolleyes:

Man måste ju dagdrömma lite:tummenupp

3079891 Asså är det nån mer än jag som fått tanken med mito på bana?:D

Själv så gillar jag banåknings skarpt men har aldrig kört, men känna på hojen lite hade varit grymt kul och även försöka få till lite fina nerlägg:yoparty

RS och mito har ett ganska hyffsat chassi och ska kunna kastas omkring lite hit och dit.

3080001 RS och mito har ett ganska hyffsat chassi och ska kunna kastas omkring lite hit och dit.
Jo jag vet, Vi får se vad det blir av det

Kanske kan fösöka få hänga med i en körning på Sturup raceway:yoparty känner ett par som kör där ibland...Ingen som skulle kunna tänka sig följa med?:rolleyes: höhö

3079891 Asså är det nån mer än jag som fått tanken med mito på bana?:D

Jag har också varit inne på bana, lär var skoj som fan. :)

Men som du säger, går man i backen så åker det en del tusentappar. :gnissla

Jag har också varit inne på bana, lär var skoj som fan. :)

Men som du säger, går man i backen så åker det en del tusentappar. :gnissla

Precis, därför har inte jag åkt på nån bandag, det blir dyrt om man kraschar..
Men på slingriga småvägar känns Miton jävligt stabil faktiskt.
Och styrdämparen gör väldigt mycket, för på en viss sträcka jag kör 4-5ggr i veckan är det mycket gupp och hålor men det går att bara hålla gas och köra över dom, det är skönt. :)

3081246 Precis, därför har inte jag åkt på nån bandag, det blir dyrt om man kraschar..
Men på slingriga småvägar känns Miton jävligt stabil faktiskt.
Och styrdämparen gör väldigt mycket, för på en viss sträcka jag kör 4-5ggr i veckan är det mycket gupp och hålor men det går att bara hålla gas och köra över dom, det är skönt. :)
Mjo, den är nog rätt så stabil. :)

Får börja med att träna knäskrap på tomma parkeringar. :hihi

Liten kvick fråga här, Hur mkt moment ska toppen spännas med?:rolleyes:

Har ingen manual....:huvet :gnissla

Last edited:
Fan i satan! :mad:

Finaste jävla kvällen på hela sommaren, taggad till tusen på att köra. Har bestämt med polaren att köra lite nu på kvällen, skulle tom ta med kameran :tuttar, men vad märker man inte när man kommer ut och ska spänna kedjan?

Glapp i hjullagerhelvetet! :4skrika Får inte tag i det förrän tidigast tisdag heller, och för att det ska hända måste Biscaya få till ett mirakel. :(

3088381 Fan i satan! :mad:

Finaste jävla kvällen på hela sommaren, taggad till tusen på att köra. Har bestämt med polaren att köra lite nu på kvällen, skulle tom ta med kameran :tuttar, men vad märker man inte när man kommer ut och ska spänna kedjan?

Glapp i hjullagerhelvetet! :4skrika Får inte tag i det förrän tidigast tisdag heller, och för att det ska hända måste Biscaya få till ett mirakel. :(
Håller med absolut en av de finaste dagarna på läääänge, hoppas på mer sånt väder, för min kommer ihop i veckan :D

Fy fan vad tråkigt:( Måste vara otroligt irriterande:gnissla Du får helt enkelt hoppas på att biscaya får till ett litet mirakel:pannkyss

3088381 Fan i satan! :mad:

kan man inte köra då? jag fick fan nedslag på mitt framlager och kör.

Har du inte någon momentum affär i närheten då? Där har dom säkert dina lager, på lager :D Bara att ta med det gamla lagret och dom hittar ett nytt till dig

Hej igen!

:hej

Jag är nere i Helsingborg på semester och råkade hitta en dator.
fan vad tråkigt för dig Teddy, men jag håller med Aelm och lundgren, köp ett "universal" istället, går snabbare och är billigare ;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti