cagiva mito import

peter_anders

frenetisk minihojsåkare
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Z 1000+blata kopia+Miniquad+2 st 14e+110cc Pocketbike
cagiva mito import va är ett schysst pris

:huvet nån som vet vart man lättast hittar mitos. Det borde väl va tysklande eller, har nån något tips så är jag tacksam , så till nästa fråga
va ska man betala om man jämför med sverige tex. SEn kostar det väl lite
att få hem dom smat regga o hela den biten antar jag :rofl

Last edited:
Ursäkta om jag snor din tråd lite nu. Men om det är ok så ställer jag en liten fråga här. Vi säger att man tar hem en rs eller nåt som är strypt till 11 kw, besiktigar man den bara här i sverige då ok reggar den och sen är det bara tuta & köra eller hur gör man och vad kosstar det? :)

peter_anders skrev:
:huvet nån som vet vart man lättast hittar mitos. Det borde väl va tysklande eller, har nån något tips så är jag tacksam , så till nästa fråga
va ska man betala om man jämför med sverige tex. SEn kostar det väl lite
att få hem dom smat regga o hela den biten antar jag :rofl

Som sagt , prova autoscout24.de eller mobile.de, där lär du finna ett antal mito. Jag snackade med en kille som importerade motorcyklar han sa att han gav ca 2000 kr/styck för att rega in dom och besigtia dom i sverige när han kommigt hit med motorcyklarna.

Ok tack. Men nu är det så här att jag är inte så bra på tyska men är det säkert att typ en rs års 95 bara går på typ 15k i så fall är det ju riktigt billigt att åka ner och hämta en???

Det kostar iaf 1900kr att regga den som svensk sen tillkommer besiktnings kostnaden, sen frakt osv.. Men sök på Google.se om import så hittar du mkt information om hur du ska gå tillväga, och vad man bör tänka på o sånt. Miton ligger ganska högt i pris ändå, gämfört med en RS som det är väldigt lätt att hitta bra pris på. Sen så är det ju många hojar som kan vara krockade o skade på olika sätt, kolla upp vad sånt skulle kunna kosta och laga och sen räkna ut hur mkt tjänar. Man kan faktiskt tjäna mer på att köpa en krockad hoj o fixa den. :)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back