Cagiva mito EVO

uggla skrev:
Ny kolv igen!?! Du har ju bytt nyss.. :3freak

Har kört 300mil.. :)

Men igentliga anledning är att jag vill ha en kolv som är plan på "toppen" Den jag har nu är "rund" och då kan jag inte köra med toppen till -95:an och den går inge vidare med den andra toppen.. toppar ungefär 150.. går iofs bättre på mellanregistret.. men vem kör där ? :banana

Edholm skrev:

Men igentliga anledning är att jag vill ha en kolv som är plan på "toppen" Den jag har nu är "rund" och då kan jag inte köra med toppen till -95:an och den går inge vidare med den andra toppen.. toppar ungefär 150.. går iofs bättre på mellanregistret.. men vem kör där ? :banana

4-taktarna :hihi

Testa snacka med Racingkonsult i Hässelby. Han borde komma ihåg vad det var för kolv du skulle ha sen dess att jag beställde genom honom. Runt 2000 kr tror jag den gick på.

AlpinA skrev:
Testa snacka med Racingkonsult i Hässelby. Han borde komma ihåg vad det var för kolv du skulle ha sen dess att jag beställde genom honom. Runt 2000 kr tror jag den gick på.

Köpte den jag har nu av han.. men ska beställa en massa annat från tyskland så det vore smidigare.. :)

Edholm skrev:

okej..

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck