Cagiva Mito 125-92 framkåpa!

Hindgaard

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Cagiva mito 125
TJA! hoppas det finns nån här som skulle kunna hjälpa mig att få tag i en ny eller begagnad framkåpa till en cagiva mito av årsmodell 92. om ni vet nått eller har en egen o sälja så äe jag tacksam om ni svarar. Min gamla har nämnligen spruckit då jag kört ner i ett dike pga gruset som jag hatar och in i en liten jävla GRAN! :mad:

OM ni vet nån bra sida man kan köpa en ny framkåpa så berätta gärna de för mig :)

MVH/peter

Last edited:
Peter din jävla klant, var du tvungen att köra in i granen. :7peta
Vilken bra första dag med körkort. :tungan

Men men, sånt händer väl. Se nu bara till och fixa i ordning den fort så vi kan ut och åka.

Hindgaard skrev:
TJA! hoppas det finns nån här som skulle kunna hjälpa mig att få tag i en ny eller begagnad framkåpa till en cagiva mito av årsmodell 92. om ni vet nått eller har en egen o sälja så äe jag tacksam om ni svarar. Min gamla har nämnligen spruckit då jag kört ner i ett dike pga gruset som jag hatar och in i en liten jävla GRAN! :mad:

OM ni vet nån bra sida man kan köpa en ny framkåpa så berätta gärna de för mig :)

MVH/peter

hm w w w . k k r a c i n g . s e de kanske har ... :va (du får ta bort mellanrummen i adressen) :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026