Kolla närmare på högerpuckenwheelieman skrev:Är det nya skinnstället du har på dig? Förjäv... snyggt!!!
Meeeen.....Var är knäskrapen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kolla närmare på högerpuckenwheelieman skrev:Är det nya skinnstället du har på dig? Förjäv... snyggt!!!
Meeeen.....Var är knäskrapen![]()

wheelieman skrev:Såååååååååååååå Ja!!!!!![]()
Caffe skrev:Bra fäste på kullen, bättre än Slingerbulten![]()
Det där vill jag göra om, åka på bana dvs...
Kliva upp tidigt och köra 70+ mil motorväg var inte alls lika skojigt.
Mattias, övertala din "best buddie" Cralle att han ska hyra Sviesta och sälja ut lite bantid till mig och Sweedo =)
Sweedo som iofs nämnde att den banan var trist men men....
Så tvingar vi med kurvorns okrönte konung RoLLER osså.![]()
Mattias skrev:Sviestad är bara tråkig om man kör för sakta...
Se där, smaken är olika.Teddy skrev:Exakt. När man får upp tempot är Sviestad en fantastisk bana i all sin enkelhet. Gelleråsen som alla tycker är så underbart teknisk med alla sina kurvor tycker jag mer passar som Go Kart-bana. Mest långsamma kurvor som tas i krypfart och som knappast får håren att resa sig. Den så omtalade Depåkurvan som leder ut på långa rakan är i mitt tycke bara ett enda långt knäskrap. *Gäääsp*. Sviestakurvan som leder ut på startmålrakan är däremot en riktig utmaning. Fort, fort, en touch med knät på vita linjen och en snabb funderare om man kommer att hålla sig på banan i utgången. En lätt rysning far längs ryggen varje gång man tar den. Dessutom har Sviestad hyffsad asfaltsbeläggning som i jämförelse med Gelleråsen framstår som ett salsgolv.
pvcraketen skrev:
wheelieman skrev:Va fa.. "ursäkta språket" är trafikövning????![]()
pvcraketen skrev:Det är för att alla KORKADE försäkringsbolag inte ska får för sig att det körs på annat sätt än genom tätbebyggda områden med "varning för lekande barn skyltar".
Eller vänta... vad var det du jobbade som igen...
bakom skärmen pvcraketen skrev:Passa på att vara tuff medan du kan!
pvcraketen skrev:Man kan alltså bestämma sig på dagen. Grindarna öppnar 16:00, tror jag, så det gäller att vässa armbågarna å hänga på låset. (Ta med liggunderlag å varm dryck så drar vi dit kvällen innan.)
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |